Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:دومین مرحله از اردوی ملی پوشان هندبال کشور با حضور ۲۵ بازیکن از سراسر کشور از روز یکم مهر در تهران آغاز شده است و تا ۹ مهر ماه در خانه هندبال شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال زیر نظر  سرمربی اسپانیایی تیم ملی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی افزود:با دعوت کادر فنی فدراسیون هندبال "آرمان رحمانی" هندبالیست کردستانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور فراخوانده شد.

تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران خود را برای حضور قدرتمند در بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن ماه به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبالیست تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز ۸ فروردین با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.   نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی