Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناچو فرناندز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شریف تیراسپول مولداوی شرکت کرد.

رئال مادرید سه شنبه شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان شریف مولداوی است و ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی مادریدی ها در کنار کارلتو به کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، ناچو در آغاز صحبت های خود گفت:

آنها تیمی آماده رقابت در لیگ قهرمانان اروپا هستند و با انگیزه زیادی به برنابئو می آیند و ما هم باید به همان اندازه انگیزه و اشتیاق برای موفقیت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی واقعاً برای ما مهم است چون می توانیم صدرنشین گروه شویم. بحث مدعی بودن چیزی نیست که من و سایر اعضای تیم را درگیر خود کند. فارغ از اینکه مدعی هستیم یا نه، با همان میزان فشار روبرو خواهیم شد. ترکیب فوق العاده ای داریم، احساس اطمینان می کنیم و مشتاق به سپری کردن فصلی خوب در لیگ قهرمانان هستیم. هیچکس تا ابد نمی تواند رئال مادرید را در این تورنمنت نادیده بگیرد.

مسائل داوری

فکر می کنم برخورد در بازی مقابل ویارئال پنالتی واضح بود چون آلبیول دیر رسید و من زودتر به توپ رسیده بودم. عجیب بود که سیستم VAR حتی 5 ثانیه هم برای بازبینی صحنه وقت نگذاشت. در لیگ اسپانیا چند داور خیلی خوب داریم و واقعاً داوری در یک بازی سطح بالا سخت است، اما معتقدم که آن صحنه پنالتی بود.

چند کاره بودن در پست های دفاعی

من توانایی بازی در چند پست مختلف را دارم. خودم را دفاع وسط می دانم، که می توانم بیشتر قابلیت های خودم را نشان دهم اما می توانم در دفاع کناری هم بازی کنم. در این فصل چند غایب داشته ایم و از من خواسته شده که در هر دو جناح بازی کنم. برای من مشکلی نیست چون تجربه و انگیزه لازم برای بازی در آن پست ها را دارم.

آنچلوتی

او از قبل ما را خیلی خوب می شناسد. مملو از تجربه است و این تیم جوان را به گروهی متحد و قدرتمند تبدیل کرده است. ما یک تیم بسیار پر انرژی هستیم و گل های زیادی به ثمر می رسانیم و اوضاع برای ما خوب پیش می رود.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! دوازده هزار تماشاگری که نمی دانستند آخرین تماشاگران پرسپولیس در آسیا هستند! گل طارمی به ژیل ویسنته رکورد بازدید شبکه های اجتماعی پورتو را شکست شاهکاری از پرسینگ در فوتبال؛ رمز پیروزی پپ گواردیولا مقابل توماس توخل رئال مادرید و کمترین شکست سال 2021 در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم

10 سال از تقابل تیم های آنچلوتی و گواردیولا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم