Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:15:44 GMT

سنگ‌سفیدی از فهرست ایران خط خورد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۲۱۲

سنگ‌سفیدی از فهرست ایران خط خورد

نام شماره ۶ تیم ملی فوتسال ایران در لیست دیدار با قزاقستان دیده نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سنگ‌سفیدی که طی چهار مسابقه اخیر تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی لیتوانی نمایش خوبی ارائه کرده و نقش موثری در راهیابی شاگردان ناظم‌الشریعه به جمع هشت تیم نهایی این رقابت‌ها داشت، امشب در فهرست بازی مقابل قزاقستان قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ملی‌پوش فوتسال ایران که سه پاس گل در جام جهانی ۲۰۲۱ داده، با نظر سرمربی تیم ملی در فهرست بازی امشب برابر قزاقستان قرار نگرفته و ناظم‌الشریعه بخاطر اختلاف با وی تصمیم گرفته او را در لیست بازی قرار ندهد.

 

سنگ‌سفیدی پس از اینکه در نیمه اول بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال حدود ۱۲ دقیقه برای تیم ملی ایران برابر ازبکستان بازی کرده بود، بعد از تعویض با ناظم‌الشریعه به مشکل خورد که سرمربی تیم ملی نیز تصمیم گرفت او را از تمرین محروم کند و در لیست بازی امشب برابر قزاقستان قرار ندهد.

 

شماره ۶ تیم ملی فوتسال در شرایطی امشب مقابل قزاقستان به میدان نخواهد رفت که در جام جهانی ۲۰۱۶ نیز جزو فهرست ایران بود و در ضربات پنالتی مرحله یک‌هشتم نهایی بازی با برزیل، پنالتی حساس خود را تبدیل به گل کرد.

فوتسال تیم ملی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

کد خبر 846477 برچسب‌ها ایران و افغانستان فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی افغانستان

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟