Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اجرای پویش سراسری «همکلاسی مهربان» و تهیه یک‌هزار بسته لوازم تحریر به نیابت از یکهزار شهید شهرستان توسط بسیج دانش‌آموزی اندیمشک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در  اندیمشک  ، سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پویش «همکلاسی مهربان» به عنوان طرحی سراسری، در ادامه رزمایش‌های مواسات و به همت سازمان دانش‌آموزی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این پویش حدود یک‌هزار بسته لوازم تحریر برای دانش‌آموزان نیازمندی که شناسایی شده بودند، تهیه شده است افزود: این بسته‌های لوازم تحریر با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و مشارکت برخی ارگان‌ها و خیرین برای تحویل به جامعه هدف در قالب پویش «همکلاسی مهربان» آماده هستند.

رزمایش مهر تحصیلی با توزیع 600 بسته دانش‌آموزی در استان ایلام آغاز شد دانش‌آموزان مدارس پرجمعیت هر روز به مدرسه نمی‌روند/ تأمین مالی تبلت دانش‌آموزی استاندار خراسان جنوبی: ایده‌های برتر دانش‌آموزی استان باید به مرحله تولید برسند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه این بسته‌های لوازم تحریر شامل دفترچه، خودکار، مداد و سایر اقلام هستند اضافه کرد: در تهیه لوازم‌التحریر این بسته‌ها سعی شده با توجه به جنسیت دانش‌آموزان توزیع انجام شود و این پویش تا هفته بسیج دانش‌آموزی ادامه خواهد داشت.

  در ادامه تصاویری از پویش همکلاسی مهربان می ببینید:  

دانش آموزان دزفولی پای تخته نوع دوستی به روایت تصویر نقش کرونا در بازماندن از تحصیل دانش آموزان قمی/ ترک تحصیل تبعات جبران‌ناپذیری در پی دارد آغاز واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم خراسان رضوی از امروز / بیش از 70هزار دانش آموز پایه دوازدهمی واکسینه می‌شوند نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت؛ سال تحصیلی برای 124 هزار دانش آموز استان سمنان آغاز شد بازگشایی مدارس در استان‌ها| دغدغه دانش آموزان و والدین خراسان شمالی/ هیچ روشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد + فیلم

انتهای پیام/341

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همکلاسی مهربان لوازم تحریر دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان