Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای برگزاری کنفرانس دعوت به سازش با دشمن صهیونیستی در شهر اربیل عراق را محکوم کرد.

به گزارش المنار، در این بیانیه آمده است: حزب الله این کنفرانس را تلاشی نافرجام برای ترویج فرهنگ گفت‌وگو با دشمن می‌داند که در نطفه خفه شد.

حزب الله ضمن تمجید از مواضع رسمی، سیاسی، مردمی و دینی عراقی‌ها در مخالفت شدید با همه اشکال عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی گفت: ما از اقدامات قضایی عراق در مجرم شناختن این سازشکاران قدردانی می‌کنیم، زیرا این امر نشانه آگاهی متمایز مردم عراق و گروه‌های سیاسی عراق و عزت ملی آنها در مقابله با نقشه سازش در خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب الله همچنین از ثبات موضع قوی ملت عراق در حمایت از ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن قدردانی کرد.

حزب الله در بخش دیگری از این بیانیه درباره حمله اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و دیگر مناطق کرانه باختری گفت: این حملات اسرائیل تجسم روشنی از سیاست خیانت و جنایتی است که توسط دشمن اعمال می‌شود.

در این بیانیه آمده است: ما هوشیاری نیروهای مقاومت فلسطین و مقابله آنها با این یورش صهیونیست‌ها و زخمی کردن چند نفر از آنها را تمجید می‌کنیم.

حزب الله گفت: ما به ملت صبور فلسطین و خانواده‌های شهدا هم تسلیت عرض می‌کنیم و امیدواریم این جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌ها به اذن پروردگار پیروزی نزدیکی را محقق کند.

روز شنبه (۲۵ سپتامبر) منابع خبری اعلام کردند که «وسام الحردان»‌ رئیس گروه «صحوه العراق»‌ در نشستی که جمعه پیش در اربیل برگزار شد، از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حمایت کرده است و به دنبال آن سیلی از انتقادات علیه او از سوی احزاب سیاسی عراقی به راه افتاد. دولت مرکزی عراق و سپس دولت منطقه کردستان عراق از این نشست اعلام برائت و آن را محکوم کردند.

روز یکشنبه هم دادگاه کیفری الکرخ عراق بر اساس اطلاعات دریافتی از مشاوران امنیت ملی این کشور علیه  وسام الحردان به دلیل ایفای نقش در دعوت به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و شرکت در نشست سازش در اربیل، قرار بازداشت صادر کرد.

همچنین قرار بازداشت مشابهی برای «مثال الالوسی» عضو سابق پارلمان عراق و «سحر کریم الطائی» از کارکنان وزارت فرهنگ در خصوص همین نشست اربیل صادر شده است.

از سوی دیگر در حمله سحرگاه شنبه نظامیان صهیونیست به روستاهای جنین در شمال کرانه باختری و شهرک‌هایی اطراف قدس پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.

حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین با مقاومت نیروهای مقاومت این منطقه همراه شد که در نتیجه آن چند نظامی صهیونیست زخمی شده بودند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: اربیل سازش رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند