Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتسال اسپانیا و پرتغال امشب (دوشنبه) از ساعت ۱۸ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برگزار شد و در پایان تیم پرتغال موفق شد حریف قدرمند خود را در وقت های اضافه و با نتیجه چهار یر ۲ شکست دهد. 

ماتادورها در ابتدا توانستند با دو گل «آدولفو فرناندز» و «آدری مارتینز» از حریف خود پیش بیفتند اما پرتغالی ها با فشار بیشتر موفق شدند توسط «آندره» و «زیکی» گل های خورده را جبران کنند تا این بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در وقت های اضافی نیز تیم پرتغال موفق شد با یک گل به خودی و «پانی» نتیجه را چهار بر دو کند و پیروزی این جدال حساس شود. 

در دیگر دیدار امشب نیز تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قزاقستان می رود و برنده این دیدار باید با پرتغال در نیمه نهایی دیدار کند. 

پیش از این تیم‌های برزیل و آرژانتین موفق شدند به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال برسند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال جام جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد و تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* منچسترسیتی یک - رئال مادرید یک (در مجموع تساوی ۴ به ۴ و برتری رئال در ضربات پنالتی)

* بایرن مونیخ یک - آرسنال صفر (در مجموع ۳ بر ۲ به سود بایرن)

منچسترسیتی - رئال مادرید

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود. این ۲ تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت به میزانی رئال مادرید به تساوی ۳ به ۳ دست پیدا کرده بودند و هواداران منچستری سیتی امیدوار بودند بتوانند در این دیدار خانگی به برتری برسند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

اما در همان شروع بازی اوضاع بر طبق خواسته این تیم پیش نرفت و دوازدهمین دقیقه بازی، «رودریگر» موفق شد گل نخست را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی با امید زیادی به ادامه بازی بپردارند.

اما شاگردان پپ گواردیولا که از وضعیت به وجود آمده ناراضی بودند حملات خود را تشدید کردند اما در دستیابی به گل ناکام بودند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم تیم منچسترسیتی بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و ریالی ها به دفاع از دروازه پرداختند و در این امر موفق بودند تا اینکه در دقیقه ۷۵ «کوین دی بروینه» موفق شد از دفع ناقص مدافع رئال مادرید استفاده کند و قفل دروازه رئال را بشکند تا بازی به تساوی کشیده شود. این دیدار در نهایت در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید تا این دو تیم شانس خود را در ۲ زمان ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

نیمه اول وقت‌های اضافه هم بدون اینکه توپی از خط دروازه عبور کند به پایان رسید و در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه حاصل نشد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در دوئل پنالتی‌ها رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بایرن مونیخ - آرسنال

در دیگر دیدار این مرحله هم تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه «آلیانس آرنا» میهمان بایرن مونیخ بود. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه امارات و به میزبانی آرسنال با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچکدام از ۲ تیم نتوانستند راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا کنند.

اما بایرنی‌ها که قصد داشتند کار را در وقت‌های قانونی به پایان برسانند به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۶۳ «یوشوا کیمیش» موفق شد دروازه آرسنال را باز کند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

در ادامه هم توپچی‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا بایرن در مجموع با برتری ۳ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی شود.

کد خبر 6081569

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد