Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:49:48 GMT

نشست اربیل زیر نظر مسعود بارزانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۳۴۱

نشست اربیل زیر نظر مسعود بارزانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، عصائب اهل الحق عراق، دولت اقلیم کردستان عراق را به تسهیل در برگزاری نشست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اربیل متهم کرد.

حیدر اللامی عضو جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: مسئول برگزاری نشست عادی سازی با رژیم صهیونیستی در اربیل، رژیم صهیونیستی است واین با علم و آگاهی مقامات اقلیم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این نشست تحت نظارت مسعود بارزانی برگزار شده است.

اللامی اعلام کرد: نشستی به این بزرگی و با مشارکت شخصیتهای مهم و خارجی و یهودی نمی تواند که بدون اجازه دولت اقلیم کردستان عراق برگزار شود و حتما با اذن و اجازه دولت اقلیم کردستان عراق برگزار شده است.

وی بر ضرورت تحت پیگرد قرار دادن عاملان و دست اندرکاران برگزاری این نشست و اعمال سخت ترین مجازات برای آنها به منظور اینکه درس عبرتی برای دیگران باشند، تاکید کرد.

گفتنی است که روز جمعه گذشته نشستی صهیونیستی در اربیل برگزار شد که خشم گسترده عراقیها را به دنبال داشت.

کد خبر 5314920

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود بارزانی اربیل عراق ایالات متحده امریکا افغانستان رژیم صهیونیستی طالبان عراق روسیه ایران سوریه فلسطین مجمع عمومی سازمان ملل متحد طالبان افغانستان انگلیس ترکیه رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از  طوفان الاقصی تا  وعده صادق با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به همت گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه قم و مجمع جهانی قادمون برگزار می‌شود.
 

گفتنی است این نشست روز سه شنبه 4 اردیبهشت ساعت 10 صبح در محل دانشگاه قم، دانشکده فنی مهندسی، تالار شهید احمدی روشن برگزار می‌گردد.


انتهای پیام/



 

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین