Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@12:21:27 GMT

چند فنجان قهوه در روز مجاز است؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۳۶۰

چند فنجان قهوه در روز مجاز است؟

به گزارش  العین، آنا فلوگل متخصص تغذیه در آلمان می‌گوید که قهوه فواید زیادی برای سلامتی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،  وی افزود: قهوه متابولیسم را افزایش داده، هضم غذا را تحریک می‌کند و از دیابت نوع ۲ و برخی از انواع سرطان مانند سرطان کبد و رحم جلوگیری می‌کند.

این متخصص آلمانی تأکید کرد: قهوه همچنین به ترشح هورمون‌های شادی مانند دوپامین کمک می‌کند که باعث بهبود خلق و خو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلوگل توصیه کرد: برای بهره مندی از این مزایای سلامتی، باید نوشیدن قهوه در حد متوسط باشد و در واقع میزان روزانه قهوه بین دو تا چهار فنجان است.

او هشدار داد: مصرف بیش از حد قهوه منجر به برخی مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا، مشکلات گوارشی، مشکلات خواب و اختلالات ترس و اضطراب می‌شود.

 

پربیننده ترین یک خبر بد برای واکسن‌ نزده‌ ها آبمیوه ضد سرطان افراد واکسینه شده ناقل کرونا هستند؟ همه گیری کرونا تا یک سال دیگر تمام می‌ شود؟ خطر عقیم شدن برای مبتلایان به کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قهوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود