Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:29:39 GMT

بازگشایی مهدهای کودک از فردا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۳۶۳

بازگشایی مهدهای کودک از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علیرضا حاجیان‌زاده اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مهدهای کودک در مشاغل گروه دو قرار دارند و فعالیت آن‌ها در شهرهای غیر از شرایط قرمز کرونایی منعی ندارد.

رئیس سازمان تعلیم و تربیت تاکید کرد: فعلاً هیچ مجوز جدیدی برای تاسیس مهد کودک صادر نمی‌شود، اما مهدهای کودک که پیش از این از سازمان بهزیستی مجوز گرفته‌اند تا مهر ۱۴۰۱ می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به شهریه مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: شهریه مصوب به مهدها ابلاغ شده و بر اساس نرخ تعیین شده سازمان مدارس غیردولتی خواهد بود.

کد خبر 5314933

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا حاجیان زاده مهد کودک بازگشایی مهد های کودک رئیس سازمان تعلیم و تربیت دوران پساکرونا اربعین 1400 اربعین حسینی شهرداری تهران هفته دفاع مقدس علیرضا زاکانی ویروس کرونا قوه قضاییه تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان زندان ها واکسن کرونا علامه حسن زاده آملی سازمان تامین اجتماعی دفاع مقدس مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز جو استان را تحت تأثیر داشته مجدداً بارش‌هایی (غالباً به شکل رگبارهای بهاری) همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری داشته بارش، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به صورت رگبار پراکنده تگرگ نیز مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا (سه‌شنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085663

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است