Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:29:23 GMT

مدیر سابق حج و زیارت استان اصفهان درگذشت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۳۹۴

مدیر سابق حج و زیارت استان اصفهان درگذشت

مدیر سابق حج و زیارت استان اصفهان در اثر ابتلاء به کرونا در گذشت.

‌به گزارش ایمنا، مدیر حج و زیارت استان اصفهان اظهار کرد: غلامعلی زاهدی پس از سال‌ها خدمت خالصانه در حوزه حج و زیارت حدود چهار ماه به بازنشستگی نائل شد و امروز در بیمارستان زهرای مرضیه اصفهان در ۵۷ سالگی قربانی کرونا شد و به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا صادقی افزود: پیکر وی امروز در باغ رضوان اصفهان تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای سیان جرقویه منتقل می‌شود.

وی گفت: از مرحوم غلامعلی زاهدی دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 525164

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حج و زيارت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای

مسئولان استقلال برای آکادمی این باشگاه با چند گزینه صحبت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بحث جدایی اصغر حاجیلو به عنوان مدیر اکادمی استقلال از این باشگاه شنیده می‌شود و مسئولان استقلال به چند گزینه برای جانشینی او صحبت کرده‌اند.

آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال یکی از نفراتی است که بحث حضور دوباره او در سمت مدیر اکادمی وجود دارد اما ظاهرا آقای گل سابق استقلال قصد دارد در لیگ یک و یا حتی لیگ برتر مربیگری کند.

امید روانخواه دیگر بازیکن سابق استقلال است که نام او نیز مطرح شده است اما فعلا روانخواه درگیر مربی‌گیری در پارس جنوبی جم است.

نام سیروس دین محمدی که سابقه همکاری در این تیم به عنوان مربی را در کارنامه دارد نیز به عنوان رئیس آکادمی در استقلال نیز وجود دارد که باید منتظر تصمیم مسئولان این باشگاه در این باره بود.

براساس قوانین حرفه‌ای‌سازی AFC، داشتن لایسنس A مربی‌گری برای مدیر آکادمی یک باشگاه جزو معیارهای A است که حتما باید رعایت شود تا مجوز حرفه‌ای صادر شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • ۶ اردیبهشت اولین اعزام عمره گزاران البرزی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای
  • شهاب زاهدی جوبیلو ایواتا را به آتش کشید!