Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عباس گرزین در حاشیه بازسازی عزاداری  جاده نجف به کربلا امشب در گفت‌گ با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشتاقان و شیفتگان امام حسین (ع) نتوانستند در پیاده‌روی اربعین و کربلا حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در یک حرکت ابتکاری گروه‌های جهادی، هیات‌های مذهبی و شیفتگان و جاماندگان کربلا وارد عرصه شده و عزاداری جاده نجف به کربلا را  قالب موکب بازسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: بیش از ۶۰ موکب در این بازسازی حضور داشته و به‌قدری مورد استقبال واقع شده که هر شب بیش از ۱۰ هزار نفر از این موکب‌ها بازدید کردند.

وی ادامه دهد: خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود عینا شبیه موکب‌های مسیر نجف به کربلا بوده تا جاماندگان اربعین بتوانند حال و هوای پیاده‌روی اربعین را احساس و درک کنند.

گرزین گفت: پیام این موکب‌ها این است که وعده  خداوند به وسیله امام حسین (ع) بر دل‌های مردم دنیا و عاشقان آزادی، عدالت، صلح و پیشرفت ایمان برای ظهور امام زمان (عج) عالم گیر شده است.

وی بیان کرد: از همه هیات‌ها، موکب‌ها، گروه‌های جهادی، خیرین و مسوولانی که ما را در بازسازی این صحنه‌ها کمک کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: با توجه به اینکه سالانه هزاران مشتاق و شیفته امام حسین(ع) نمی‌توانند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند این بازسازی در سال‌های آتی هم ادامه داشته تا از مغناطیس و حال و هوای اربعین در کربلا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین گرگان اربعین گرگان جاماندگان گرگان نجف به کربلا موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم