Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:05:29 GMT

فیلم/ اعطای حکم شهادت به خانواده علی لندی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۴۰۶

‍‍‍‍‍‍

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حکم شهادت را به خانواده علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای ، اهدا کرد.

دریافت 4 MB منبع: خبرگزاری صدا و سیما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان علی لندی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای اعطای گواهینامه مدیریت سبز، یعنی از ۱۴۰۱ تاکنون درخواست حدود ۱۴۰ گواهی مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند اعلام و گواهی ۴۷ اداره تأیید و صادر شده است، همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر تحت آموزش‌های لازم برای فرایند مدیریت سبز قرار گرفته‌اند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت سبز گواهینامه‌ای است که در چند شاخص به ادارات و نهادهای مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به شاخص پسماند به‌عنوان یکی از شاخص‌های دریافت گواهینامه مدیریت سبز افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، متولی این موضوع است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: نهاد یا ارگانی که خواستار گواهی‌نامه مدیریت سبز است، باید درخواست اولیه خود را صادر کند و پس از آن کارشناسان مدیریت سبز به آن سازمان مراجعه کرده و وضعیت پسماند آن نهاد یا ارگان درخواست‌کننده را بررسی می‌کنند، همچنین مخازن پسماند مجموعه و سطح آگاهی کارکنان در زمینه مدیریت پسماند نیز توسط کارشناسان ملاحظه می‌شود.

ساکتی گفت: پس از بررسی کارشناسان، نکاتی که نیازمند اصلاح است به مدیریت مجموعه اعلام می‌شود و آن مجموعه نیز پس از رفع نواقص و دریافت امتیاز لازم، گواهینامه‌ای با اعتبار یک سال دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه گواهینامه مدیریت سبز به این معنا است که آن نهاد اقدامات اصولی در راستای مدیریت پسماند انجام می‌دهد، ادامه داد: فعالیت و نحوه رفتار آن مجموعه در طول یک سال اعتبار گواهینامه نیز بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای اعطای گواهینامه مدیریت سبز یعنی از ۱۴۰۱ تاکنون درخواست حدود ۱۴۰ گواهی مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند اعلام و گواهی ۴۷ اداره تأیید و صادر شده است، همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر نیز تحت آموزش‌های لازم برای فرایند مدیریت سبز قرار گرفته‌اند.

کد خبر 746141

دیگر خبرها

  • اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک