Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:48:06 GMT

۵ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری جان باختند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۴۰۸

۵ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید شیرانی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۷۱۷ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۱۷ هزار و ۷۶۹ مورد نمونه‌گیری انجام‌شده است.

وی گفت: هم‌اکنون ۴۷ بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۷۷ هزار و ۳۹۹ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.

شیرانی تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۲۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: با فوت شش نفر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۵۵۹ نفر رسید.

کد خبر 5314877

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیماری کرونا مجید شیرانی آمار کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها ایلام علامه حسن زاده آملی آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد

عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: مرحومه فاطمه عشقی زاده سامانی مادر شهید بهنام صحرانشین دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

وی افزود: شهید بهنام صحرا نشین دهم شهریور ۱۳۴۸ در شهر سامان متولد شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید در فرادنبه

وی دانش آموز سوم راهنمایی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در سی و یکم تیرماه ۱۳۶۵ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به گردن و کمر شهید شد.

مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
  • کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری ممنوع است
  • ممنوعیت کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش تگرگ در چهارمحال و بختیاری