Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارشناسان مذهبی در این مراسم گفت: علت این که عده ای با وجود آن که راه و مکتب سیدالشهدا(ع) را می‌دانستند اما آن حضرت را یاری نکردند این بود که دنیا آنها را فریب داده بود و پیامبر(ص) هم فرمود حُب دنیا سرمنشا تمام خطاهاست.

حجت الاسلام حسین اسکندری با بیان این که مکتب امام حسین(ع) مکتب دنیا شناسی است افزود: آن حضرت فرمود دنیا پُل است و باید از آن عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید دنیاشناس شویم و معرفت پیدا کنیم یعنی بدانیم کجا هستیم و چرا هستیم، چه کاری باید انجام دهیم و به کجا خواهیم رفت به عبارت دیگر باید معرفت نفس، معرفت خدا و معرفت آخرت پیدا کرد.

وی ادامه داد: اربعین برای آنهایی است که در کربلا نبودند تا جان خود را فدا کنند. اربعین، عاشورایی برای ماست که از عاشورای سال ۶۱ هجری جا ماندیم.

این کارشناس مذهبی گفت: سیدالشهدا(ع) یک شخصیت تاریخی نیست بلکه یک مکتب و حقیقت جاودانه است و  به قول شهید مطهری، امام حسین(ع) حقیقت و تجسم همه اسلام است.

قرائت قرآن کریم، مرثیه سرایی، دکلمه خوانی و قرائت حدیث شریف کسا از دیگر برنامه‌های شام اربعین حسینی بود.

برچسب‌ها کربلا مشهد حرم امام رضا امام خمینی قرآن کریم امام حسین (ع) اربعین امام حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا مشهد حرم امام رضا کربلا مشهد حرم امام رضا امام خمینی قرآن کریم امام حسین ع اربعین امام حسین امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به‌خاطر حواشی پیش آمده در بازی با آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی مواجه شده بود، بعد از مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، دوباره به کمیته انضباطی احضار شد و توضیحاتش را ارائه کرد.

به نقل از ورزش سه حالا شایعات زیادی درباره احتمال محرومیت حسینی در بازی آینده استقلال مطرح شده و هواداران منتظر اعلام نظر دوباره کمیته انضباطی هستند.

در این شرایط علی پورحیدری فرزند منصور پورحیدری یکی از افرادی است که به حمایت از حسینی پرداخته است. او در این خصوص گفت: «کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد!»

او افزود: «به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به‌خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898211

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • دروازه‌بان استقلال باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود