Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان آفریقا حریف جوانان ایران نشد.

مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از امروز (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

به گزارش طرفداری؛ تیم ملی جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران و در نخستین دیدار خود در این مرحله و از گروه G به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به دومین برد خود در این مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، امیرحسین صداقت و عبدالمختار بوش (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم ایران مقابل مصر بودند.

این چهارمین دیدار ایران در این رقابت‌ها بود. ملی‌پوشان کشورمان در سه مسابقه قبلی و در مرحله گروهی سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شده بودند و مراکش را نیز سه بر صفر شکست داده بودند.

تیم ملی والیبال جوانان فردا (سه‌شنبه) برای دومین بار به مصاف مراکش می‌رود که این مسابقه از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! دوازده هزار تماشاگری که نمی دانستند آخرین تماشاگران پرسپولیس در آسیا هستند! گل طارمی به ژیل ویسنته رکورد بازدید شبکه های اجتماعی پورتو را شکست شاهکاری از پرسینگ در فوتبال؛ رمز پیروزی پپ گواردیولا مقابل توماس توخل رئال مادرید و کمترین شکست سال 2021 در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!

تیم ملی افغانستان اولین پیروزی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را ثبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی هند امروز در دور چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ میزبان افغانستان بود و با نتیجه ۲-۱ در این دیدار شکست خورد.

در نیمه اول این مسابقه که در ورزشگاه ایندیرا گاندی برگزار می‌شد هند در دقیقه ۳۸ با گل سونیل چتری از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد تا نیمه اول با برتری یک گله هند به پایان برسد.

در نیمه دوم، رحمت اکبری در دقیقه ۷۰ بازی را برای افغانستان به تساوی کشاند و سپس شریف محمد دو دقیقه مانده به پایان با زدن گل پیروزی از روی نقطه پنالتی تیمش را به پیروزی رساند.

نکته جالب در این مسابقه خشونت بیش از حد هندی‌ها بود که باعث اعلام پنالتی به سود افغانستان و پیروزی تیم میهمان در این دیدار نیز شد. در این دیدار پربرخورد، بازیکنان هندوستان در این بازی ۵ کارت زرد و بازیکنان افغانستان نیز دو کارت زرد دریافت کردند.

افغانستان و هند دو کشوری هستند که روابط چندان خوبی با یکدیگر ندارند و این پیروزی از این جهت نیز برای افغان‎ها اهمیت مضاعفی دارد و یکی از مهمترین بردهای تاریخ فوتبال این کشور محسوب می‌شود.

تیم ملی افغانستان با این پیروزی امتیاز خود را به چهار امتیاز رساند و با تفاضل کمتر نسبت به هند در رده سوم جدول گروه A قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی قطر با ۹ امتیاز از سه پیروزی متوالی در صدر گروه قرار دارد و امشب به مصاف تیم ملی کویت می‌رود که با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!