Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جباری عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهگلان ، اقتصاد را از مولفه های امنیت پایدار در هر کشور بیان کرد و اظهار داشت: شهرستان دهگلان قطب کشاورزی استان کردستان به شمار می رود و ضروری است تا دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با نظارت بر مدیریت صحیح منابع آب و جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز زمینه ساز توسعه اقتصاد شهرستان و استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بیش از ۲۰ اصل قانون اساسی به وظایف و تکالیف قوه قضاییه اشاره شده است و همچنین در بیش از ۷۰ درصد از قانون آیین دادرسی کیفری که بعنوان مستند اصلی و پایه فرآیند رسیدگی ها در قوه قضاییه است ، وظایف و تکالیف دادسراها مشخص شده است .
جباری تاکید کرد : احیای حقوق فردی ، اجتماعی و عمومی، تثبیت حق و احقاق حق جزء وظایف کلیدی دادسراست و در دستگاه عدلیه ، دادسرا یک نقش ویژه و محوری را در پیشبرد اهداف دستگاه قضایی دارد.
دادستان عمومی و انقلاب سنندج ضمن اشاره به پنج تکلیف قوه قضاییه در قانون اساسی یادآور شد: در تمامی این تکالیف جایگاه دادسرا به صراحت بیان شده است و می توان گفت که عملکرد موفق دادسرا موجب موفقیت قوه قضاییه شده و در نهایت عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت .

در ادامه این جلسه رییس دادگستری شهرستان دهگلان آماری از حوزه قضایی دهگلان بیان کرد و افزود: اوقات رسیدگی در دادگستری دهگلان به ۳۶ روز کاهش یافته است و همچنین درصد ابلاغات الکترونیک در این شهرستان ۹۲.۵ درصد است .
حجت الاسلام عبدالقادر افتخاری مهر آمار زندانیان این شهرستان را ۸۶ نفر ذکر کرد و افزود : با سرکشی و بازدیدهای منظم قضات دهگلان از زندانها از سال گذشته تاکنون ۱۵ درصد از آمار زندانیان این حوزه قضایی کاهش یافته است .
در پایان این آیین از زحمات و تلاش‌های زاهد کریمی تقدیر شد و جعفر ترکاشوند به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب دهگلان معرفی شد.
این آیین با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ، رئیس دادگستری شهرستان دهگلان، فرماندار و مسئولین نظامی و انتظامی این شهرستان ، آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب دهگلان برگزار شد.

برچسب‌ها دادگستری کل استان کردستان کردستان دادستانی کل کشور سنندج دهگلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان کردستان کردستان دادستانی کل کشور دادگستری کل استان کردستان کردستان دادستانی کل کشور سنندج دهگلان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهگلان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد