Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از امروز (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و در نخستین دیدار خود در این مرحله و از گروه G به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به دومین برد خود در این مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، امیرحسین صداقت و عبدالمختار بوش (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم ایران مقابل مصر بودند.

این چهارمین دیدار ایران در این رقابت‌ها بود. ملی‌پوشان کشورمان در سه مسابقه قبلی و در مرحله گروهی سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شده بودند و مراکش را نیز سه بر صفر شکست داده بودند.

تیم ملی والیبال جوانان فردا (سه‌شنبه) برای دومین بار به مصاف مراکش می‌رود که این مسابقه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مصر تیم ملی والیبال ایران مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام شد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری پس از قرائت اتهامات متهم از وی خواست تا دفاعیات خود را مطرح کند.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشاء و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دایر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

سپس با دستور قاضی، متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.

کد خبر 6086586

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • امیرحسین صادقی: در جواب کسانی که به مادرم فحش می‌دهند چه باید بگویم؟
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند