Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:01:22 GMT

ماجراهای عجیب این استقلالی تمامی ندارد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۰۳۹

ماجراهای عجیب این استقلالی تمامی ندارد

در فصل نقل و انتقالات اتفاقات عجیبی برای رشید ‌مظاهری رخ داد.

به گزارش برنا؛ بعد از کشمکش مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان با احمد مددی خبر رسید که او راهی سپاهان اصفهان می‌شود اما مسئولان باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا این قضیه را تأیید نکردند و بعد از مدتی عنوان شد که شاید رشید به تیم هوادار برود.

پس از رفتن احمد مددی دوباره بحث ماندن او در استقلال داغ شد ولی با گذشت چند روز از رفتن مدیرعامل سابق استقلال هنوز مظاهری بلاتکلیف است و کادر فنی هم واکنش خاصی نسبت به ماندن یا رفتن او نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باید دید آیا رشید در نهایت با استقلال ادامه می‌دهد و یا راهی تیم دیگری می شود؟ نکته اینجاست که اکثر تیم‌های مطرح دروازه‌بانان خوبی دارند و مظاهری را نمی خواهند و به همین دلیل خیلی‌ها می‌گویند شاید در نهایت این سنگربان در استقلال ماندنی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان باشگاه سپاهان محرم استقلال سپاهان کادرفنی رشید مظاهری احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است، اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم