Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی 2021 لیتوانی اظهار داشت: در ابتدا یک خسته نباشید خدمت همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دارم. آنها زحمت خود را کشیدند اما نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که ما بهترین موقعیت صعود به دیدار نهایی جام جهانی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بازی‌های تیم ملی را در این رقابت‌ها مورد ارزیابی قرار دهیم، در تمامی نیمه دوم ها گل دریافت کردیم. این نشان‌دهنده خستگی بالای بازیکنان و سن بالای آنها بود. مسلم اولادقباد در بازی با قزاقستان نشان داد که به جوانان هم می‌توان فرصت داد و با عملکرد خوبش این را ثابت کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در این سال‌ها هرچقدر پیشکسوتان و کارشناسان فریاد زدند که میانگین سنی تیم ملی بالاست، گوش شنوایی وجود نداشت. با همین روند و میانگین سنی به تمامی تورنمنت‌ها و جام جهانی رفتیم. همه شاهد بودیم که بهترین موقعیت صعود به فینال را از دست دادیم؛ به این دلیل که همیشه عملکرد ما مقابل پرتغال خوب و ستودنی بود. می توانستیم با شکست این تیم برای اولین بار راهی فینال جام جهانی شویم.

شمس در پاسخ به سؤالی که آیا اخراج سنگ‌سفیدی از تیم ملی در این موقعیت درست بود، عنوان کرد: نمی‌توان در این مورد نظر بدهم و نمی‌دانم داستان چه بوده است. باید تیم ملی برگردد تا این موضوع مشخص شود.

وی در مورد تیم ملی قزاقستان خاطرنشان کرد: این تیم نسبت به ازبکستان خیلی ضعیف‌تر بود. آنها همیشه هشت بازیکن برزیلی داشته و امسال با سه بازیکن برزیلی و با بازیکنان جوان خود وارد این مسابقات شدند و توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. بازی با پرتغال در مرحله نیمه نهایی بیانگر عملکرد آنها خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: امسال برای اولین بار از سال 2008 بود که فدراسیون از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای تیم ملی از لحاظ امکانات، بازی‌های تدارکاتی، پرداخت پاداش‌های به موقع و کادر پزشکی خوب در اختیار تیم ملی قرار داد. همیشه دغدغه لباس تیم ملی را داشتیم. برای اولین بار فدراسیون از برندی که برای تیم‌های ملی فوتبال استفاده کرده بود، برای این تیم ملی هم در نظر گرفت. واقعاً بهترین موقعیت فینال جام جهانی از دست ما رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال حسین شمس جام جهانی فوتسال لیتوانی حذف تیم ملی فوتسال بهترین موقعیت جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند هولتسنباین، قهرمان جام جهانی 1974 درگذشت

بهترین گلزن تاریخ آینتراخت فرانکفورت از دنیا رفت

طرفداری | برند هولتسنباین، هافبک تهاجمی اسبق تیم ملی آلمان غربی که همراه با این تیم فاتح جام جهانی 1974 شد، درگذشت.

به گزارش دیلی میل، برند هولتسنباین پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری، دوشنبه شب در 78 سالگی از دنیا رفت. هولتسنباین اکثر دوران فوتبالش را با پیراهن آینتراخت فرانکفورت سپری کرد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به‌شمار می‌رود. او در 524 بازی برای فرانکفورت موفق به ثبت 212 گل و 38 گل شد. هولتسنباین همچنین در جام جهانی 1974 به میزبانی آلمان غربی، فاتح این مسابقات شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • برند هولتسنباین، قهرمان جام جهانی 1974 درگذشت