Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم با توان فنی بالا و روحیه خوبی که دارد بتواند در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا جام قهرمانی را به دست بیاورد.

حسن خانمحمدی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران،  در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حساسیت و اهمیت بالای دیدار پرسپولیس برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس با شرایط خاصی برای این دیدار آماده می شود و در تلاش است خوان مهم دیگری را در مسیر کسب قهرمانی در آسیا پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس دو فینال اخیر آسیا را دیده است و هدف اصلی این تیم در ادامه راه رسیدن به فینال، کسب قهرمانی است که امیدوارم این اتفاق در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و هوادارانش رخ بدهد و با جام ارزشمند آسیا، کلکسیون افتخارات این تیم در سال های اخیر تکمیل شود.

او در خصوص وضعیت حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: در این که الهلال تیم خوب و سرحالی است که از نظر هزینه و امکانات در قد و قواره باشگاه های ما نیست شکی وجود ندارد و از این جهت نمی توان مقایسه ای بین پرسپولیس و الهلال داشت اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس از نظر فنی و فوتبالی بهترین تیم ایران و آسیا است که موفقیت های ادامه دار و مستمر این تیم در ایران و رسیدن تا مراحل بالای لیگ قهرمانان در آسیا نشان داده که پرسپولیس قادر به انجام کارهای بزرگی است. این موضوع بارها از سوی بازیکنان و کادر فنی و عوامل باشگاه به اثبات رسیده و این مساله ما را امیدوار می کند که برای بازی برابر الهلال خوش بین بوده و بر این باور باشیم که این تیم می تواند از سد الهلال هم عبور کند.

او آرامش روحی و روانی و انسجام تیمی را از اصلی ترین عوامل موفقیت پرسپولیس در ادامه راه در آسیا عنوان کرد و در این زمینه تاکید کرد: در حال حاضر بهترین موضوع برای پرسپولیس ایجاد آرامش و فضای مناسب برای تیم است تا از روزهای باقی مانده برای آماده سازی خود حداکثر استفاده و بهره را ببرد. این در حالی است که با آرامش روحی و فکری بازیکنان و کادر فنی، تیم می تواند انسجام و توان فنی خود را افزایش داده و با اعتماد به نفس خوبی برای بازی مهمی که در پیش دارد، آماده شود. 

خان‌محمدی با تاکید بر این که الهلال هم نقاط ضعف هایی را دارد در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: بازی این تیم برابر استقلال برخی از نقاط ضعف این تیم را نشان داد. آن چه که مسلم است این موضوع است که الهلال در بین خط دفاعی اش انسجام لازم را ندارد و از عمق می توان به این تیم ضربه زد. بدون شک این موضوع و دیگر نقاط ضعف و قوت الهلال از دید کادر فنی پرسپولیس به ویژه یحیی گل محمدی دور نمانده است و به خوبی حریف شان را آنالیز کرده اند تا پرسپولیس بتواند از اشتباهات و نقاط ضعف تیم حداکثر استفاده را برده و در دیدار برابر الهلال تیم پیروز زمین لقب بگیرد. کادر فنی پرسپولیس تا به امروز نشان داده با آگاهی و اشراف فنی کامل برابر حریفانش قرار می گیرد و من اطمینان دارم این اتفاق برای بازی برابر الهلال هم رخ خواهد داد و در نهایت پرسپولیس می تواند با پیروزی برابر این حریف قدر یک گام بلند را به سوی قهرمانی در آسیا و تحقق رویای هوادارانش بردارد./ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس لیگ آسیا پرسپولیس آسیا لیگ قهرمانان آسیا ایران ایران لیگ قهرمانان بازی روحی و روانی اعتماد به نفس بازی برنا استقلال یحیی گل محمدی زمین پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی پیشکسوت لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال کادر فنی نقاط ضعف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد. همچنین افغانستان هم در قرعه‌ای جالب باید به مصاف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا