Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شبی آغاز می‌شود که مصاف دو تیم از تیم‌های مرحله نیمه نهایی فصل گذشته تکرار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) با برگزاری 8 بازی در گروه‌های A تا D آغاز می‌شود که در مهمترین آنها تیم‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه امارات شهر منچستر به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکرار دربی نفت این بار در مرحله گروهی
دو تیمی که به سبب سرمایه‌گذاری‌های هنگفت مالکان نفت‌فروش خاورمیانه‌‌ای‌شان و متهم بودن به نقض قانون بازی جوانمردانه مالی، خیلی از باشگاه‌های اروپایی چشم دیدن‌شان را ندارند، امشب به میدان می‌روند تا مصافی که فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها داشتند را تکرار کنند. دفعه قبل این منچسترسیتی تحت تملک اماراتی‌ها بود که تیم قطری‌ها را شکست داد و مانع صعودش به فینال شد. پس قطعاً مائوریسیو پوچتینو این بار هرچند در خانه انتظار یک بازی آسان را مقابل تیم پپ گواردیولا نخواهد داشت. بهترین اتفاقی که در این بازی برای پاریسی‌ها و شاید خیلی از فوتبال دوستان جهان می‌تواند رخ دهد رسیدن لیونل مسی به بازی است. او به سبب مصدومیت زانو که در بازی هفته گذشته مقابل لیون دچارش شد، تا روز گذشته که به تمرینات گروهی برگشت، خانه‌نشین بود و مشخص نیست که میزان آمادگی‌اش برای حضور در بازی چقدر است.

بازگشت میلان به سن‌سیرو برای مصاف با اتلتیتکومادرید
بازی امشب میلان مقابل اتلتیکومادرید در سن‌سیرو برای هواداران نماینده ایتالیا اتفاق خاصی است. آنها بعد از بیش از هفت سال دوباره طنین سرود لیگ قهرمانان را در ورزشگاه خانگی تیم محبوب‌شان خواهند شنید هرچند حریف از آن تیم‌های سرسختی است که به آسانی نمی‌شود شکستش داد. میلان در بازی‌ هیجان‌انگیز قبلی‌اش در خانه لیورپول که یک ماراتن گلزنی به تمام معنا بود (میلان پس از جبران گل خورده اول با دو گل، در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد)، امشب انگیزه زیادی دارد تا در حضور هوادارانش اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا را پس از هفت سال کسب کند. نکته جالب درباره حریف میلانی‌ها این است که این تیم همان تیمی است که روسونری آخرین بازی‌اش در لیگ قهرمانان قبل از فصل جاری را مقابل آن انجام داد. آن سال میلان ستاره‌هایی مانند کاکا، ماریو بالوتلی، عادل تعربت و مایکل اسین را داشت در خانه با گل دیرهنگامی که دیه‌گو کاستا برای اتلتیکو زد بازی را باخت و در مجموع با نتیجه 5 بر یک در مرحله یک هشتم نهایی متحمل شکست و حذف شد.

ماشین گلزنی نروژی آماده حمله به پرتغالی‌ها
ارلینگ هالند مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند یکی از خوب‌های هفته نخست بود. او با به ثمر رساندن یکی از گل‌‌های برتری تیمش در خانه بشیکتاش به روند فوق‌العاده گلزنی‌اش در لیگ قهرمانان ادامه داد و شمار گل‌های اروپایی‌اش را به 21 مورد رساند تا اکنون جزو 50 گلزن برتر این رقابت‌ها باشد. حریف بعدی دورتموند اسپورتینگ لیسبون است که می‌تواند یک فرصت خوب برای هالند جهت افزایش آمار گل‌‌هایش باشد به خصوص که نماینده پرتغال دو هفته قبل در خانه‌اش با قبول شکست 5 گل مقابل آژاکس تحقیر شد. قطعاً او از سباستین هالر بازیکن آژاکس که مقابل اسپورتینگ لیسبون پوکر کرد (چهار گل زد) چیزی کم ندارد.

برنامه کامل بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

سه‌شنبه

گروه A: پاری‌سن‌ژرمن - منچسترسیتی/ لایپزیگ - کلوب بروژ
گروه B: میلان - اتلتیکومادرید/ پورتو - لیورپول
گروه C: آژاکس - بشیکتاش (20:30)/ دورتموند - اسپورتینگ لیسبون
گروه D: شاختار - اینتر (20:30)/ رئال مادرید - شریف

چهارشنبه

گروه E: بایرن مونیخ - دیناموکیف/ بنفیکا - بارسلونا
گروه F: آتالانتا - یانگ بویز (20:30)/ منچستریونایتد - ویارئال
گروه G: سالزبورگ - لیل/ ولفسبورگ - سویا
گروه H: زنیت - مالمو (20:30)/ یوونتوس - چلسی

تمامی بازی‌ها به جز بازی چهار دیداری که ساعت 20:30 برگزار می‌شوند، از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز خواهند شد.

لیگ قهرمانان اروپا| اعلام اسامی داوران شب اول هفته دوم مرحله گروهی

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود و با قبول شکست برابر این تیم از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز ماند.

اخراج زودهنگام رونالد آرائوخو در دقیقه بیست و نهم باعث شد که ژاوی چاره‌ای جز این نداشته باشد که تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و سه دقیقه بعد یامال را از زمین بیرون کشید تا اینیگو مارتینز را به جای او به زمین بفرستد و بتواند جای خالی مدافعش را پر کند.

هرچند این تعویض هم چاره‌ساز نبود و بارسا در نهایت در این دیدار شکست خورد تا نتواند مجوز حضور در جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها را به دست آورد اما به نظر می‌رسد که این شکست تبعات دیگری را هم برای آنها به همراه داشته باشد.

روزنامه اسپورت خبر داده است که یامال هنوز نتوانسته است با تعویض زودهنگامش در دیدار برابر پاری سن ژرمن کنار بیاید و به شدت از این موضوع ناراحت و ناراضی است و این اتفاق ممکن است روی عملکرد او در دیدارهای پیش رو هم تاثیر بگذارد. گفته می‌شود که این بازیکن انگیزه بسیار زیادی برای این دیدار داشت و تا پیش از تعویض هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود و شاید حضورش در میدان می‌توانست شرایط را برای بارسا تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا