Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز موسوم به "دیده ‌بان حقوق بشر سوریه» که مرکز آن در انگلیس قرار دارد، همچنین گزارش داد که صدای انفجار در منطقه «البوکمال» به گوش رسیده است.

این درحالی است که کانال خبری صابرین نیوز که وابسته به نیروهای مقاومت عراق است با رد هرگونه حمله به این منطقه مرزی گزارش داد که خبرهای مربوط به حمله هوایی به منطقه مرزی عراق و سوریه درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ منبع رسمی در عراق و سوریه واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

۲۹ شهریورماه نیز منابع محلی از انفجار در شهر «البوکمال» در مرز عراق و سوریه خبر داده بودند.

شامگاه سه شنبه ۲۳ شهریور نیز شهر مرزی البوکمال واقع در شرق دیرالزور هدف حمله هوایی قرار گرفت.

در حمله هوایی سه شنبه هفته گذشته، ۳ دستگاه خودرو و یک دوربین حرارتی که از آن برای مراقبت از نوار مرزی و جلوگیری از نفوذ تروریست‌های داعش به عراق استفاده می شد، با پهپاد هدف قرار گرفت.

کمتر از سه ماه پیش در شامگاه ششم تیرماه ۱۴۰۰ نیز جنگنده‌ - بمب افکن های آمریکایی سه نقطه استقرار نیروهای الحشدالشعبی در منطقه القائم را هدف قرار دادند.

 به دنبال این تجاوز چهار نیروی عراقی که تحت فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در حال انجام وظیفه برای پیشگیری از نفوذ عناصر داعش از سوریه به عراق بودند، کشته شدند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش سوریه عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش سوریه عراق گروه تروریستی داعش سوریه عراق عراق و سوریه حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند