Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «گیلعاد اردان»، سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده و سازمان ملل متحد مدعی شد که توافق‌های عادی‌سازی بیشتری با این رژیم در راه است.

اردان به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که تل‌آویو پیش‌بینی می‌کند که با یک کشور عربی دیگر، طی سال جاری به توافق عادی‌سازی دست خواهد یافت.

وی حاضر نشد نامی از این کشور ببرد، ولی گفت که «امیدوارم به زودی خبرد‌های خوبی درباره سایر کشور‌های عربی بشنوید» که روابط خود را عادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفیر صهیونیست همچنین ادعا کرد که این رژیم آماده آغاز مذکرات مستقیم و بدون پیش‌شرط با فلسطین بر سر فرآیند صلح است.

این در حالی است که «ماتان کاهانا» وزیر امور مذهبی رژیم صهیونیستی اخیرا مدعی شد که دولت کنونی در این رژیم، «به هیچ عنوان، اجازه نخواهد داد کشور [مستقل]فلسطین تشکیل شود».

وی همچنین گفت که دولت نفتالی بنت، هیچ گونه روند سیاسی را با تشکیلات خودگردان فلسطین، در پیش نخواهد گرفت.

بنت هم ماه گذشته مدعی شد که مخالف تشکیل کشور فلسطین است و حتی حاضر نیست بر سر این موضوع با تشکیلات خودگردان مذاکره کند.

وی در عین حال گفت که دولتش همچنان به اجرای طرح شهرک‌سازی در کرانه باختری ادامه خواهد داد.

نخست وزیر صهیونیستی همچنین مدعی شد که این رژیم آماده آغاز عملیات نظامی جدید علیه نوار غزه است؛ هر چند که چنین عملیاتی باعث سرنگونی دولت ائتلافی وی شود.

در همین ارتباط، «مردخای کیدار» مستشرق شناخته‌شده صهیونیست مدعی شد که نگاهی گذرا به نقشه کشور‌ها در غرب آسیا نشان می‌دهد ایجاد کشور فلسطین منجر به وخیم شدن وضعیت می‌شود.

وی به جای تشکیل کشور فلسطین، پیشنهاد داد که راه‌حل درست، ایجاد امارتی محلی بر اساس قبایل فلسطینی است

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین اسرائیل مذاکرات اسرائیل و فلسطین گیلعاد اردان اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سال گذشته ورودی پرونده‌های مراجع قضایی استان در موضوع تصادفات، بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای طرح طرح پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده، ارباب رجوع‌ها در دو هزار و ۲۳۷ مورد بدون تشکیل پرونده، به سمت بیمه‌ها ارجاع شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، دیه خود را بدون آنکه پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکل دهند، دریافت کردند. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: میانگین زمان ارجاع شکوائیه در محاکم استان کاهش ۵۶ درصدی داشته ودر نتیجه اقدامات انجام شده میانگین زمان ارجاع دادخواست ۲۱ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • رژه اقتدار؛ ارتش آماده‌تر از همیشه
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت/ نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود