Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، برای جلوگیری از ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی، راه‌های مختلفی از جمله استفاده از سامانه #۸۰۰* که برای ساماندهی پیامک‌ های تبلیغاتی از طریق سامانه‌های ارسال پیام کوتاه و با سرشماره‌های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شد، ایجاد شد.

پس از مسدود شدن سرشماره‌های پیامکی، تبلیغات از طریق خطوط شخصی به روشی رایج تبدیل شد و پس از آن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصمیم گرفت سامانه ۱۹۵ را برای مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی ارسال می‌شوند، راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران در صورت مواجهه با پیامک‌هایی که اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با شماره شخصی می‌کنند، می‌توانند شماره مورد نظر را به سامانه ۱۹۵ ارسال کرده تا روند مسدود کردن سیم‌کارت‌های مزاحم را تسریع کنند.

بر این اساس، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از زمان مسدود کردن پیامک‌های مزاحم، تعداد خطوط شخصی قطع‌ شده به دلیل مزاحمت پیامکی را اعلام می‌کند که طبق این آمار تا کنون، ۳۵۵ هزار و ۱۲۰ خط شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده است.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه سامانه ۱۹۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی

ایسنا/گلستان مدیرکل مدیریت بحران گلستان از بازگشایی همه محور مواصلاتی مسدود شده بر اثر سیلاب در استان خبر داد و افزود: سامانه جدید بارشی از امشب وارد استان می‌شود.

نعمت‌اله حاجی‌زاده در گفت وگو با ایسنا آخرین وضعیت استان گلستان پس از بارش‌های اخیر را تشریح و اظهار کرد: در پی ورود سامانه جدید بارشی به کشور و بارش قابل توجه باران در استان‌های همجوار گلستان «سمنان و خراسان شمالی»، برخی محورهای استان از شامگاه روز گذشته «دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳» مسدود شد.

وی با بیان اینکه به دلیل وقوع سیل در حوزه دشت خراسان شمالی «محور جنگل گلستان به سمت مشهد مقدس» و اواخر دیشب محور اصلی گنبدکاووس - کلاله در محل پل بایلر مسدود شد، ادامه داد: با تلاش شبانه روزی راهداران پاکسازی شده و تردد همه نوع وسایل نقلیه در این مناطق نیز برقرار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان گلستان از ساعات پایانی امشب خبر داد و افزود: این پدیده مناطق ساحلی استان و دریای خزر را تا روز پنج شنبه «۹ فروردین ۱۴۰۳» تحت تأثیر قرار می‌دهد که به همین منظور هشدار سطح نارنجی برای هرگونه فعالیت دریانوردی، صید و صیادی نیز صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه میهمانان نوروزی و گردشگران حتماً به هشدارهای صادر شده از سوی سازمان هواشناسی و دیگر مراجع ذیصلاح توجه کرده و برنامه‌های خود را بر اساس این هشدارها تنظیم کنند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در تعطیلات نوروزی تردد در محورهای مواصلاتی را با چالش روبرو می‌کند، تجاوز از سرعت مطمئنه و استراحت رانندگان بوده که باید نسبت به این مسأله برنامه داشته باشند تا سلامت جان خود و سرنشینان را تأمین کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی در استان گلستان برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و گردشگران، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان به عمل آمده است تا هموطنان سفرهای ایمن و آسوده را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • سوال روز شانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی اعلام شد
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)
  • سوال مسابقه شماره ۱۳ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی