Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ازmirror؛ یک دختر شش ساله به نام وونگل که در تعطیلات آخر هفته به پارکی در  ایالت گلنوود اسپرینگز رفته بود بر اثر جراحات وارده به علت نبستن کمربند ایمنی یکی از وسایل شهربازی جان خود را از دست داد.

طبق ویدئوهای ضبط شده دوربین مدار بسته پارک، وونگل به جای بستن کمربند ایمنی روی آن نشست و اپراتورها نیز به او هشدار ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت هنگامی که  وسیله شروع به حرکت کرد این دختر بچه از فاصله 110 متری به زمین سقوط کرد و به دلیل جراحات شدید وارده در دم جان خود را از دست داد.

براساس گزارش‌های بازرسان این ایالت، اپراتورهای وسیله بازی به علت کم تجربگی با هشدار دهنده‌ها آشنا نبودند و به همین علت این فاجعه انسانی رخ داد. پس از تحقیقات بازپرسان خانواده وونگل از اپراتورهای این پارک به علت کم توجهی شکایت کردند و دربیانیه‌ای اظهار کردند: "تحقیقات مامورین تایید می‌کند که دخترمان به علت خرابی وسایل شهربازی کشته شده است. ما مصمم هستیم تا اپراتورها و هر اشخاصی که مقصر این فاجعه هستند محکوم شده تا خانواده ‌های دیگر عزادار نشوند و کسی نیز جان خود را از دست ندهد".

بیشتر بخوانید

سقوط مرگبار دختر و پسر جوان حین پیشنهاد ازدواج!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث مرگ کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد

آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخورد‌های متعددی گرفته است.

بیشتر بازخورد‌ها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشار‌هایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # وزنه برداری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم)
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد