Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:09:43 GMT

پسر ۱۴ ساله شیرازی آبروی پدرش را برد!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۵۱۸

پسر ۱۴ ساله شیرازی آبروی پدرش را برد!

رئیس پلیس فتا استان شیراز از کشف پرونده برداشت غیر‌مجاز از حساب بانکی شهروند شیرازی توسط پسر نوجوانش خبر داد.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان شیراز در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه مردی ۴۶ ساله به پلیس فتا مبنی بر اینکه حدود ۲ ماه است که طی چند مرحله از حساب وی مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال توسط شخص ناشناسی برداشت شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده، کارشناسان پلیس فتا مطلع شدند مبالغ برداشت شده صرف خرید اکانت‌های بازی آنلاین شده است.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل برداشت که نوجوانی ۱۴ ساله و پسر شاکی بود را شناسایی و وی را به پلیس فتا احضار کنند.

سرهنگ "سلیمانی" با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که با بدست آوردن مشخصات حساب بانکی پدرم مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال طی چند مرحله برداشت و صرف بازی‌های رایانه‌ای کردم، گفت: پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه والدین باید نظارت بیشتری در خصوص عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند، بیان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا (بخش ارتباطات مردمی) گزارش کنند.

منبع:رکنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس فتا کلاه برداری اینترنتی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای