Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@04:21:19 GMT

تمهیدات خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۶۱۵

تمهیدات خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد محمدی فر در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: برای حمل و نقل زائران از مرز زمینی به کشور نیز پیش بینی‌های لازم انجام و اتوبوس، تهیه شده است.

وی ادامه داد: برای تعدادی از زائران که با هواپیما باز می‌گردند امکانات پرواز به تعداد کافی از کشور عراق به سمت جمهوری اسلامی ایران فراهم است و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در عراق حضور دارد تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی فر افزود: برای گرفتن تست کرونا از زائرانی که وارد کشور می‌شوند؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعیت هلال احمر، آمادگی دارند و از نیرو‌های داوطلب و بسیج هم استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه امکانات قرنطینه‌ای و درمانی هم در شهر‌های مرزی به تعداد کافی پیش بینی شده است، اضافه کرد: پذیرایی از زائران در مرز‌های زمینی در دستور کار قرار گرفته و امکانات لازم و مناسب برای آن‌ها فراهم شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: زائرانی که مشکوک به بیماری کرونا هستند و علایمی دارند به سرعت به مراکز درمانی منتقل شوند.

محمدی فر افزود: بلیت هواپیما همان قیمت‌هایی است که از پیش اعلام شده بود و اتوبوس هم بر اساس قیمت مصوب سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است و عوامل نظارتی هم بر این موضوع نظارت خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین ستاد اربعین زائران اربعین بازگشت زائران تمهیدات قرنطینه اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین