Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@08:02:11 GMT

کره‌شمالی: حق داریم آزمایش موشکی انجام دهیم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۶۳۳

کره‌شمالی: حق داریم آزمایش موشکی انجام دهیم

کره‌شمالی: حق داریم آزمایش موشکی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: کره شمالی آزمایش موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵ هزار آزمایش تخصصی در آزمایشگاه‌های دامپزشکی شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولید و مشارکت فارغ التحصیلان دامپزشکی در ارائه خدمت به شهروندان، مجوز فعالیت ۹ آزمایشگاه خصوصی در شهرستان مشهد صادر شده است گفت: این آزمایشات با هدف تشخیص و بدنبال آن درمان انواع بیماری‌های واگیر دام و طیور، بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و همچنین کنترل کیفیت فرآورده‌های خام دامی تولیدی با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان صورت گرفته است.

دکتر محمد سیاح در ادامه با اشاره به اینکه ۲۷ فارغ التحصیل رشته‌های مختلف دامپزشکی بصورت مستقیم در این آزمایشگاه‌ها مشغول فعالیت هستندافزود: در این مدت در راستای حفظ ذخایر و سرمایه‌های دامی و تامین سلامت عموم جامعه، تعداد ۵ هزار و ۲۳۰ آزمایش مختلف تخصصی تشخیصی توسط کارشناسان دامپزشکی شاغل در آزمایشگاه‌های دامپزشکی شهرستان، صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد،گفت: بیشترین تعداد آزمایش در بخش سرولوژی طیور با یک هزار و ۹۱۵ مورد، سرولوژی دام با یک هزار و ۴۹۰ مورد، کنترل کیفی فرآورده‌های خام دامی با ۹۰۴ مورد بوده است.

سیاح، افزود: کار در آزمایشگاه به دلیل انجام آزمایشات بر روی نمونه‌های مشکوک به انواع بیماری‌ها بخصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان، یک کار تخصصی دقیق و در عین حال خطر ساز است که در صورت عدم رعایت استاندارد‌های بهداشتی می‌تواند زمینه ساز سرایت بیماری به افراد شاغل باشد.

 

دیگر خبرها

  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • انجام بیش از ۵ هزار آزمایش تخصصی در آزمایشگاه‌های دامپزشکی شهرستان مشهد
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان