Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@04:21:04 GMT

بازی پرسپولیس – سپاهان حساس است؟

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۶۴۳

بازی پرسپولیس – سپاهان حساس است؟

فرارو: پرسپولیس این روز‌ها اردوی آماده سازی اش برای دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند. این تیم برخلاف رقیب عربستانی اش که در جریان رقابت‌های لیگ این کشور قرار گرفته هیچ مسابقه رسمی‌ای تا دیدار با الهلال نخواهد داشت.

به گزارش فرارو، به همین دلیل یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته چند بازی تدارکاتی تا پیش از دیدار با الهلال برای بازیکنان تیمش در نظر بگیرد که جدال با پیکان و البته سپاهان گل سرسبد آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها با پیکان یک – یک مساوی کردند، ولی از همین حالا بسیاری چشم انتظار دیدار تدارکاتی با سپاهان هستند که قرار است روز ۱۶ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود. با وجود اینکه این دیدار تدارکاتی است، ولی در فضای مجازی جوی شکل گرفته که گویی حساسیت زیادی دارد. حال سوالی که شکل می‌گیرد این است که آیا واقعا این بازی پرسپولیس – سپاهان حساس است؟

روشن‌ترین پاسخی که می‌توان به این پرسش داد، «خیر» است؛ این دیدار همانطور که از اسمش پیدا است قرار است یک بازی دوستانه باشد. در این بازی‌ها «عموما» بازیکنان دو تیم رعایت حال همدیگر را می‌کنند تا دچار مصدومیتی جدی نشوند. با این حال در این میان یک تفاوت عمده وجود دارد که ممکن است به حساسیت بازی بینجامد؛ پرسپولیس از سپاهان درخواست می‌کند با ترکیب اصلی وارد زمین شود تا محکی جدی برای دیدار با الهلال بخورد. طبیعتا این تیم هم باید با ترکیب اصلی وارد زمین شود تا هماهنگی بازیکنانش بیشتر شود. درست از همینجاست که پرسپولیس – سپاهان می‌تواند حساس شود! این دو تیم فصل گذشته رقیب جدی همدیگر برای رسیدن به عنوان قهرمانی بودند و این فصل هم به نظر می‌رسد این اتفاق در حال رخ دادن است. در واقع پرسپولیس – سپاهانِ تدارکاتی، بازی است که دست مربیان رقیب در لیگ برتر ایران را برای یکدیگر «رو» می‌کند. شاید تدارکات این بازی برای رقابت با الهلال باشد، ولی حتما محلی برای آشنایی مربیان دو تیم با فلسفه کاری نفر مقابل در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سپاهان دیدار با الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد

بارش شدید باران، دیدار العین و الهلال را به تعویق انداخت!

طرفداری | دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران به تعویق افتاد.

این دیدار که قرار بود امشب (سه‌شنبه 16 فروردین) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار شود، به دلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد این بازی در روزهای آینده و با شرایط مساعد جوی برگزار خواهد شد.

تیم‌های العین و الهلال در این مرحله برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد