Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون دوومیدانی در یکی دو سال گذشته نشان داده که تبحر خاصی در اعزام ورزشکاران خود به مسابقات درجه ۲، ۳ بین المللی دارد؛ رقابت‌هایی که تاثیری در پیشرفت دوومیدانی کاران  ندارد و تنها هزینه است که روی دست فدراسیون می‌گذارد.

در چند ماه گذشته تعداد زیادی از ورزشکاران عازم مسابقات ترکیه شدند، اما رکوردهایی که کسب شد، نشان داد که فدراسیون در این خصوص هیچ برنامه‌ای ندارد و تنها خواسته ورزشکارانش را به یک رقابت بین المللی اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه همین اعزام‌ها و هزینه‌های بی فایده، یک تیم حدودا ۴۰ نفره جوانان و نوجوانان در مسابقات درجه ۳ بین المللی در منطقه آسیای میانه شرکت خواهد کرد که با توجه به وضعیت دوومیدانی در این منطقه، چیزی عاید دوومیدانی کاران ایران نمی‌شود.

در آسیای میانه کشورهایی مانند ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان حضور دارند و رقابت با نوجوانان و جوانان آنها چیزی به ورزشکاران ایرانی اضافه نمی‌کند و اعزام با این تعداد نفرات (۳۰ ورزشکار) تنها هزینه بی فایده و بی خروجی به شمار می رود.

شاید فدراسیون عنوان کند که این هزینه‌ها را اسپانسر می‌دهد و زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، اما اسپانسر هم زیر نظر فدراسیون است و می‌تواند این مبلغ در جای بهتری برای توسعه دوومیدانی ایران هزینه شود.

در مورد هزینه های بی برنامه فدراسیون برای اردوها و مسابقات بین المللی زیاد گفته و نوشته شده، اما ظاهرا توجهی به آنها نمی‌شود و نتایج این وضعیت مدیریتی را در المپیک توکیو شاهد بودیم. حسن تفتیان و احسان حدادی که مدت زیادی را در اروپا و آمریکا بودند و میلیاردی برای آنها هزینه شد، ضعیف‌ترین نتایج را کسب کردند و حتی به نیمه نهایی و فینال هم نرسیدند.

به گزارش فارس، انتظار می‌رود با آمدن وزیر ورزشی که قهرمان و پیشکسوت دوومیدانی بوده، برنامه‌های بهتری برای این فدراسیون تبیین و در راستای پیشرفت این ورزش گام برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، سی ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودوی مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.

امابا توجه با زمان باقی‌مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودوی آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن‌کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ‌کنگ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک