Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:34:19 GMT

اخبار کوتاه استان یزد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۷۴۱

اخبار کوتاه استان یزد

حمیدرضا باقری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تامین بخشی از خون مورد نیاز بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با هماهنگی‌ لازم، پایگاه سیار سازمان انتقال خون استان در شهرستان مستقر شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از شهروندان تاکنون با مراجعه به این پایگاه بخشی از خون خود را برای تامین نیاز بیماران اهدا کردند ادامه داد: هلال احمر در کنار ارائه خدمات امدادی در حوادث و آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هرچه بیشتر با سازمان انتقال خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با قدردانی از همکاری مردم و مدیران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در کنار انجام رسالت‌های ذاتی این نهاد به دنبال ترویج هرچه بیشتر فرهنگ انسان‌دوستی است گفت: اهدای خون از جمله اقدامات خداپسندانه بوده که همواره مورد توجه این جمعیت است.

***

خیرین و نیکوکاران استان یزد با حضور در برنامه نمایشی "نوای دل" و گلریزان به مناسبت اربعین حسینی یک میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: با کوشش پرسنل خدوم این ستاد از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌ها آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

حسن سبزواری افزود: بدهی این مددجویان ۴۰۲ میلیارد ریال بود که ۳۲۶ میلیارد ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه از شکات گذشت رضایت‌مندانه اخذ و با پرداخت  ۷۶ میلیارد ریال، این تعداد زندانی از زندان آزاد شدند.

وی با تشریح وضعیت قضایی این مددجویان افزود: از این تعداد، ۶۰ مددجو مالی، ۱۲ مددجو نفقه، ۱۱ مددجو مهریه، ۵ مددجو حوادث کارگاهی و ۲ مددجو دیه تصادفات رانندگی بودند.

***

مرحله سوم اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا شد که حمید بهزادپور، مصطفی دهقانی، محمدعلی مختاری، عباس رضایی، مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری، هادی فرهمند، سیدمهدی میرجلیلی، رضا امیری زاده از تیم گلساپوش و سجاد عباسی، موحد محمدپور  ، محمد بهجتی از ایفا اردکان در جمع اردونشینان حضور دارند.

گرچه زمان مسابقات بین قاره‌ای در کشور امارات هنوز مشخص نیست اما تیم ملی فوتبال ساحلی برای مسابقات آماده می‌شود.

برچسب‌ها روز اهدای خون یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز اهدای خون یزد وزارت ورزش و جوانان روز اهدای خون یزد وزارت ورزش و جوانان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسکاری کوتاه و ترکیبی در دستورکار پرسپولیسی ها

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین تمرینی ۷۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. این تمرین بعد از جلسه فنی اوسمار ویه‌را برای شاگردانش انجام شد.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در زمین کوچک و اجرای تاکتیک‌ها در قالب فوتبال درون تیمی از بخش‌های مختلف این برنامه بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی و سایر نفرات در دسترس کادر فنی بودند.

کد خبر 6079257

دیگر خبرها

  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • پاسکاری کوتاه و ترکیبی در دستورکار پرسپولیسی ها
  • مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام