Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سهراب زرین‌چگینى:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود به رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران خمینى بت‌شکن و با درود بر تمام شهداى اسلام و رزمندگان و با درود بر خانواده‌های محترم ایثارگران  و امت حزب‌الله.

من با آگاهى کامل این راه را انتخاب کردم تا بلکه بتوانم دین خود را نسبت به جمهورى اسلامى ایران و شهدا اداء نمایم و اگر خداوند از سر گناهانم بگذرد و به من نظری کند ان شا الله شهید می‌شوم.

عزیزان امروز وقت آن شده که به لبیک امام خود پاسخ دهیم و در جبهه‌هاى حق علیه باطل حضور شویم و بجنگیم تا روزی که  پرچم لا اله الاالله بر تمام جهان طنین بیافکند و صدام و صدامیان نابود شوند.

و اما کسانی که به دنبال شهرت، مقام و ثروت هستند و به مسئله جنگ و دفاع از میهن توجهی نمی‌کنند باید بدانند که باید در آخرت جواب این همه شهید را بدهند و ما جلوى آنها را خواهیم گرفت و  بازخواست مى‌کنیم و دیگر آن روز راه فراری وجود ندارد.

ما رزمندگان با  میل و رغبت و بطور داوطلبانه به جهاد آمده‌ام تا پوزه ابرقدرت‌ها و جهانخوران را به خاک بمالیم و حق مظلومان گیتى را از ظالمان بگیریم و ما دنباله‌رو نهضت امام حسین ( ع ) هستیم و با روش آن حضرت به پیش می‌رویم وهمه عالم می دانند که دشمنان انقلاب ما روشى یزیدی در  پیش گرفته‌اند.

ما هرگز حسین زمان خود خمینى عزیز را تنها نخواهیم گذاشت و مطمئن هستیم کاخ صدام و این دست نشانده امپریالیسم فرو خواهد ریخت ان‌شا الله.

به خانواده‌ام وصیت مى‌کنم که بعد از شهادتم راهم را ادامه داده و با ضدانقلاب و ضد دین مبارزه کنید و آنها را به نابودى بکشانید و هر چه بیشتر به مبارزه با نفس خود پرداخته و افراد دیگر را آگاه کرده و جذب کنید.

پدرم وقتى که خبر شهادتم را شنیدى نکند که داد و فریاد بزنى باید افتخار و دعا کنى تا خداوند مرا با شهداى صدر اسلام محشور کند. مبادا با فریاد و گریه خود باعث لبخند منافق شوی.

مادر جان بعد از شنیدن خبر شهادتم خواهش می‌کنم اشک مریز و به خواهران و برادرم هم بگو در سوگ من اشک نریزند زیرا امام بزرگوارمان در سوگ فرزندش اشک نریخت زیرا مى دانست رضاى خداوند در این امر است.

پدر و مادر عزیزم از زحماتى که در مدت 18 سال از عمر من کشیدى تشکر مى‌کنم و از خداى بزرگ جایگاهى در بهشت بذای شما خواستارم.

برادرم سلاح بر زمین افتاده مرا بگیر و در سینه‌ات بفشار که تنها یادگار من است و گلوله‌هاى سربى‌اش  را بر قلب دشمن اسلام فرود آور و جاى خالى‌ام را در سنگر پر کن که امروز درخت اسلام به خون من و تو نیاز دارد.

خواهران عزیزم و همسرم بدانید که سیاهى چادرتان از خون سرخ من کوبنده‌تر است سربلند باشید مواظب حجاب خود باشید. حلالم کنید.

همسرم از شهادت من ناراحت و نگران نباش  و اگر ناراحت شدى به یاد واقعه کربلا و شهادت امام حسیـن ( ع ) و اصحاب و اولاد و یارانش بیافت. توکل بر خدا داشته باش و در تربیت و هدایت فرزندانمان کوشا باش و آنها را فرزند اسلام و پیرو امام تریبت کن.

 فرزندانم سرباز امام زمان ( عج ) بشوید و راه شهیدان را ادامه دهید و به مادرتان کمک و یارى برسانید و با مردم با اخلاق خوب رفتار کنید و در آخر از شما حلالیت میطلبم.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید همدان اسلام دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اردستان، اظهار کرد: خداوند متعال نسبت به آشکار و نهان انسان‌ها آگاه است و علم خداوند وسیع و گسترده بوده، هرآنچه که توسط مردم در خلوت یا آشکار انجام می‌شود مورد توجه خداوند قرار می‌گیرد

وی افزود: انسان‌ها سعی کنند که با یکدیگر نیکوکار و برادر باشند و در راه خداوند یکدیگر را دوست داشته باشند همچنین اهل رحم و مهربانی باشند که این سخن بهترین دعوت برای تقوای الهی می‌تواند باشد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دوم اردیبهشت سال ۵۸ به فرمان امام راحل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی تأسیس شد این نهاد در ابتدا همچون یک نهال نوپا بود اما امروزه شاخ و برگ آن گسترده شده و از نیرومندی این نهاد مقدس، دشمنان ترس دارند.

دهشیری خاطرنشان کرد: این که امروز سپاه اعلام می‌کند در صورتی که حمله‌ای کند ما نیز پاسخ خواهیم داد نشان از قدرت است و گروه‌های حماس، حشدالشعبی و حزب‌الله از نیروهای مقاومت هستند که البته خودشان به صورت مردمی وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که امنیت ایران تضمین شده است، انواع و اقسام موشک‌ها برای دفاع از ایران و حمله به دشمن آماده است که در صورت شروع حمله‌ای از سوی دشمنان‌، طبق گفته مسئولان کشوری، ایران نیز پاسخ خواهد داد و ایران در اوج اقتدار است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سالروز تولد شهید هادی و روز شهدای ورزشکار، بیان کرد: کتاب سلام بر ابراهیم زندگی این جوان ورزشکار را بازگو می‌کند، هرگاه احساس می‌کرد خوش‌تیپی خود باعث گناه برخی‌ها می‌شود تیپ خود را تغییر می‌داد و هنگامی که احساس می‌کرد طرف مقابل او در ورزش ضعیف بوده ولی نیاز به بردن دارد خود را می‌بازاند.

دهشیری تاکید کرد: ورزشگاه‌ها باید سجدگاه ورزشکاران باشد و بعد از هر پیروزی شکر خدا را بر جای آورند، ورزشکاران شهید هادی را الگوی خود قرار دهند و امید می‌رود شاهد مدال‌آوری‌های بیشتر آنان باشیم.

کد خبر 6082562

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است