Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی سخنانی را در خصوص نقش آفرینی نیروهای این گروه مقاومتی در تأمین امنیت زیارت میلیونی اربعین حسینی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان حشد شعبی عراق در این زمینه تصریح کرد: واقعیت آن است که نیروهای حشد شعبی در عرصه تأمین امنیت زیارت میلیونی اربعین حسینی نقش مهم و بسزایی را ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در نشستی با حضور فرماندهان امنیتی کربلا بر لزوم محافظت از زائران اربعین حسینی و تأمین امنیت آنها تاکید کرده و گفته بود: خدمت به زائران یک تکلیف بزرگ است.

چندی پیش نیز «علی الهاشمی» فرماندهی ستاد عملیات کربلا اعلام کرد که ده‌ها هزار نیرو از ارتش، پلیس، حشد شعبی و ادارات اطلاعات عراق برای تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی مشارکت دارند.

از سوی دیگر «احمد الزوینی» فرمانده پلیس کربلا از آغاز اجرای طرح امنیتی در استان کربلا خبر داده بود. در همین ارتباط وی گفته بود: میلیون‌ها زائر در سایه تلاش‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار گسترده زیارت اربعین را به جای آوردند.

کد خبر 5314999 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق حشد شعبی فالح الفیاض ایالات متحده امریکا افغانستان عراق رژیم صهیونیستی طالبان روسیه سوریه مجمع عمومی سازمان ملل متحد طالبان افغانستان فلسطین ایران انگلیس ترکیه کره شمالی اربعین حسینی تأمین امنیت حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، گزارش‌ خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور حکایت از این دارد که تاکنون اصابت و انفجاری گسترده‌ای که ناشی از برخورد هرگونه تهدید هوایی باشد گزارش نشده است.

تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که به‌عنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است.

تاکنون گزارشی از شلیک سامانه‌های پدافندی موشکی دریافت نشده است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896919

دیگر خبرها

  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق