Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خرمی با اشاره به اینکه وضعیت سد آیت الله بهجت شهر بیجار، اظهار کرد: میزان ورودی به مخزن سد در سال آبی گذشته ۱۵۵ میلیون متر مکعب و میزان خروجی آن ۱۷۵ میلیون متر مکعب بوده است.

وی افزود: از این میزان ۱۱۰ میلیون متر مکعب برای مصارف آب شرب، حدود دو میلیون متر مکعب برای مصارف کشاورزی و مابقی نیز مصارف زیست محیطی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان به آبگیری ۴۰ درصدی سد مخزنی سد آیت الله بهجت شهر بیجار اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۴۲ میلیون متر آب در مخزن سد شهر بیجار ذخیره سازی شده است.

خرمی با اشاره به تولید برق پاک از نیروگاه آبی سد شهر بیجار، اضافه کرد: در سال آبی گذشته (۹۹-۱۴۰۰) ۲۶ هزار مگاوات ساعت برق از این نیروگاه تولید شد.

کد خبر 5314971

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای گیلان آبگیری سد اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها ایلام علامه حسن زاده آملی آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی میلیون متر مکعب شهر بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، طول این طرح را ۱۲ کیلومتر اعلام کرد وگفت:تاکنون برای اجرای این طرح، ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری شده است.
بهزاد شاهسوندی افزود: برای بهره برداری از این طرح، ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای این طرح ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: تکمیل طرح مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت به بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دیگر خبرها

  • برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان در بارش های اخیر
  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان
  • خروجی سد مهاباد به ۳۲ مترمکعب بر ثانیه رسید
  • پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت
  • اعلام میزان پر شدگی سدهای استان سمنان
  • کاهش ۶۶ درصدی آبگیری سد رئیس‌علی دلواری استان بوشهر
  • افزایش ذخیره حجم آب سد‌های مازندران
  • افزایش آب سد مهاباد پس از بارندگی های اخیر