Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، پایگاه «حمیمیم» که مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه به شمار می‌رود، بیانیه‌ای را در خصوص حملات گسترده تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به مناطق کاهش تنش در سوریه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه در بیانیه خود تأکید کرده است که تروریست‌های تکفیری جبهه النصره طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ مرتبه مناطق کاهش تنش در «ادلب» را هدف حملات خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه پیشتر نیز اعلام کرده بود که جبهه النصره ۱۸ حمله به مناطق کاهش تنش در نقاط مختلف ترتیب داد. طبق اعلام این مرکز، نقض آتش‌بس عمدتاً در استان‌های لاذقیه، حماه و ادلب رخ داده است.

مرکز مذکور همچنین عنوان کرده بود: استان حماه چند مرتبه توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره هدف حمله قرار گرفت و این در حالی است که حملاتی نیز توسط تکفیری‌ها به استان حلب انجام شده است.

کد خبر 5314998 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ادلب ارتش سوریه ایالات متحده امریکا افغانستان عراق رژیم صهیونیستی طالبان روسیه سوریه مجمع عمومی سازمان ملل متحد طالبان افغانستان فلسطین ایران انگلیس ترکیه کره شمالی مناطق کاهش تنش جبهه النصره آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت:جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشست با فرمانده انتظامی و رؤسای کلانتری‌های اهواز اظهار کرد: جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرایم بسیار مؤثر است و در صورت نیاز می‌توان با دریافت مجوزهای لازم، ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا کرد.

دادستان خوزستان ادامه داد: پلیس پیشگیری باید به دوربین‌های شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن مؤثرتر عمل کند.

جعفری چگنی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس تاکید کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر تا حق مالباخته به درستی ایفاد شود.

کد خبر 747309

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن