Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:21:21 GMT

۳۸۲ هزار گلستانی به طور کامل واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۷۶۲

۳۸۲ هزار گلستانی به طور کامل واکسینه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون یک میلیون و ۱۲۱ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که ۷۳۸ هزار و ۸۸۷ دوز آن در مرحله اول بوده و ۳۸۲ هزار و ۷۸۲ گلستانی هم دوز دوم را تزریق کرده اند.

مدیر پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان با بیان این که متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، افزود: افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند می‌توانند بعد از ثبت نام در سامانه به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وجود ۱۳۴ مرکز واکسیناسیون در استان خبرداد و گفت: روند واکسیناسیون در استان شتاب گرفته و اگر شرایط فراهم باشد می توانیم تا سه ماه آینده کل جامعه هدف را واکسینه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: هم اکنون ۲۹۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۶۶ نفردر آی سی یو تحت مراقبت هستند.

عبدالرضا فاضل در خصوص شرایط کرونا هم توضیح داد: هم اکنون شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و گالیکش در وضعیت نارنجی، رامیان و بندرترکمن در شرایط آبی و سایر شهرستان‌ها زرد در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 5315000

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان واکسن کرونا ویروس کرونا عبدالرضا فاضل علی باقری دانشگاه علوم پزشکی گلستان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها ایلام علامه حسن زاده آملی آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش

سرهنگ محمد محمدی نسب گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

او می‌گوید: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس ۲۳ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر را جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • واکسیناسیون ۱۰ هزارقطعه طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل در نائین
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور