Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی وعده پاداش 10‌میلیون‌تومانی به ملی‌پوشان حاضر در مسابقات آسیایی و جهانی را اعلام کرده بود که در‌نهایت روز گذشته روابط‌عمومی هیئت استان از تحقق این وعده برای این دختر ملی‌پوش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سه روز است که دختران پینگ‌پنگ‌باز تیم ملی ایران در دوحه قطر ساکن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تنیس‌روی‌میز زنان ایران قرار است از ۶ تا ۱۳‌‌مهر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت ‌کند. مهشید اشتری، ورزشکار مشهدی، به‌همراه ندا شهسواری، شیما صفایی، ملیکا کرمی، پریناز حاجیلو و مریم فرعی، ملی‌پوشان ایران در این دوره از مسابقات هستند که با هدایت حمیده ایرانمنش روز جمعه به محل برگزاری مسابقات اعزام شدند، اما پینگ‌پنگ‌‌بازان تا‌زمانی‌که قهرمانی آسیا برگزار شود، در مسابقات تور جهانی این رشته شرکت می‌کنند. خوشبختانه این تور هم در قطر برگزار می‌شود و ورزشکاران می‌‌توانند از این مسابقات برای کسب آمادگی بیشتر استفاده کنند. از امروز این تور جهانی شروع می‌شود که تنیس‌بازان خوب دنیا در آن حضور دارند.

شروع دوباره برای اشتری

سال‌99 به‌هیچ‌وجه برای مهشید اشتری، نابغه مشهدی تنیس‌روی‌میز، خوشایند نبود. او در انتخابی تیم ملی و حضور در قهرمانی آسیا ناکام ماند و نشان داد از روزهای اوجش فاصله گرفته بود؛ اما با آغاز سال جدید و 1400، او دوباره به روزهای طلایی خود بازگشت و در انتخابی تیم ملی درخشید و به رنکینگ اول خود در کشور بازگشت. او چندین ماه است که در اردوهای تیم ملی به تمرین می‌پردازد و از آمادگی خوبی برخوردار است.

اهدای پاداش 10‌میلیونی

اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی وعده پاداش 10‌میلیون‌تومانی به ملی‌پوشان حاضر در مسابقات آسیایی و جهانی را اعلام کرده بود که در‌نهایت روز گذشته روابط‌عمومی هیئت استان از تحقق این وعده برای این دختر ملی‌پوش خبر داد. چندی‌پیش نیز در مراسمی با حضور فتاحی، مدیرکل ورزش استان و سروری معاونت ورزش بانوان خراسان، در خانه تنیس‌روی‌میز استان جوایز نقدی دومیلیون‌‌تومانی از‌سوی هیئت استان به اشتری و ادیبیان به‌عنوان پینگ‌پنگ‌بازان راه‌یافته به تیم ملی اهدا شد.

ملی‌پوش مشهدی در فکر لژیونرشدن

مهشید اشتری تنها‌پینگ‌پنگ‌باز خراسان رضوی است که به‌همراه 4 ملی‌پوش دیگر باید در قهرمانی آسیا به رقابت بپردازد. او درباره حضور دوباره‌اش در مسابقات بین‌المللی، گفت: قرار است قبل از مسابقات قهرمانی آسیا‌۲۰۲۱ دوحه قطر در مسابقات پرو تور جهانی قطر شرکت کنیم و بعد از آن در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهیم کرد. برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان باید جزو ۱۰ تیم برتر مسابقات آسیایی بانوان شویم و تا‌به‌حال ما نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. امیدوارم برای اولین‌‌بار بتوانیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست بیاوریم.

پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش مشهدی با اشاره به اهداف خود ادامه داد: لژیونرشدن و حضور در المپیک۲۰۲۴ فرانسه از برنامه‌های آینده من خواهد بود و امیدوارم با توکل به خدا و تلاش مستمر به آن برسم.

اشتری درباره اهدای پاداش ازسوی ورزش استان تصریح کرد: با رایزنی‌های رئیس هیئت استان با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مساعدت مالی به‌منظور حضورم در مسابقات آسیایی صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی مسابقات آسیایی قهرمانی آسیا هیئت استان پینگ پنگ پاداش 10 ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند