Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید اسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: ۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۵۱ لیتر سوخت سهمیه‌ای یارانه‌دار با نرخ دولتی در ۶ ماهه نخست امسال بین کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان میاندورود توزیع شد.

او با بیان اینکه از این مقدار سوخت، یک میلیون و ۹۷۹ هزار و ۶۶ لیتر نفتگاز و ۵۰ هزار و ۸۵ لیتر نفت سفید بود، افزود: این مقدار سوخت برای انجام عملیات زراعی کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی و باغی، مرغداری ها، دامداری ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی و سایر بخش‌های کشاورزی بین بهره برداران توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: بر اساس قانون متقاضیان مطابق با جداول توزیع سوخت و با توجه به شرایط و متناسب با ماه‌های سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائید مدیریت جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی می‌شوند.

علوی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی در فصل زراعی نباید پس از صدورحواله سوخت زمان طولانی را برای دریافت آن از شرکت‌های توزیع صرف کند، افزود: کشاورزان برای دریافت سوخت نفتگاز به این مدیریت مراجعه کنند تا پس از بررسی و ارجاع به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اقدامات لازم هرچه سریعتر انجام شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مازندران سوخت سهمیه ای کشاورزان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرخه گفت: در سال زراعی جاری بالغ بر۳ هزار و ۲۷۶هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت محصول کلزا اختصاص یافت.

علیرضا رضایی افزود: میانگین عملکرد کلزا در شهرستان ۱/۷ تن در هکتار برآورد شده است و پیش بینی می‌شود که درحدودبیش از۵۵۰۰تن کلزا از این مزارع استحصال شود.
وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای برداشت، خرید و انتقال محصول کلزا انجام گرفته است و   دو مرکز خرید تعاونی روستایی اتحاد روستای عبدالخان پاییند و  دهخدا در روستای خویس بخش شاوور درحال تحویل محصول کلزای کشاورزان هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرخه اظهار کرد: کلزا یکی از محصولات استراتژیک است که روغن این محصول به دلیل داشتن اسید‌های چرب اشباع نشده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر این کاشت دانه روغنی کلزا به دلیل تناوب زراعی با غلات باعث حاصلخیزی و بهبود ساختمان خاک، کاهش آفات و بیماری‌های گندم و افزایش عملکرد می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان