Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه دشمن از انتقال عملیات‌های مقاومت از غزه به کرانه باختری احساس خطر شدیدی دارد، گفت جرقه انتفاضه در کرانه باختری زده شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین می‌گوید که نبرد سیف القدس و عملیات تونل آزادی از زندان جلبوع جرقه انتفاضه آتی در کرانه باختری را زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البطش در گفتگو با برنامه «المشهدیه» المیادین گفت:پس از اینکه نبرد سیف القدس، یکپارچگی عرصه‌های نبرد فلسطینی‌ها را ثابت کرد، رژیم اشغالگر به دنبال راهی برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته خود بود.

وی افزود: نبرد سیف القدس ثابت کرد که به دشمن اجازه داده نمی‌شود در هیچ عرصه‌ای از فلسطین چه کرانه باختری و چه غزه بخواهد، خیره سری کند و حالا هم هدف رژیم اسرائیل از تشدید تنش ناکام گذاشتن هر گونه عملیات ویژه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و تضعیف روحیه مقاومت در کرانه باختری است.

البطش با اشاره به افزایش عملیات‌های مقاومت در مناطق کرانه باختری گفت: فرزندان کرانه باختری از نبرد سیف القدس روحیه معنوی بالایی گرفتند و این چیزی است که دشمن به دنبال از بین بردن آن است.

وی افزود: رژیم اشغالگر می‌خواهد عرصه‌های فلسطین یعنی سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، کرانه باختری و نوار غزه را از یکپارچگی بیرون آورده و تجزیه کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: جنین و کرانه باختری در صورت مواجه شدن با هر گونه حمله اسرائیل، تنها نخواهند ماند.

این مقام جهاد اسلامی تصریح کرد: هدف اسرائیل جدا کردن کرانه باختری از مقاومت است، زیرا این قضیه بزرگ‌ترین خطر برای برنامه‌های آن است. به خصوص که عملیات‌های خشم شبانه فلسطینی‌ها هم از غزه به مناطق کرانه باختری منتقل شده و موضع مردمی فلسطین در قبال اسرائیل یکپارچه‌تر شده است.

وی افزود: دشمن نمی‌خواهد عملیات‌های خشم شبانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری تکرار شود، زیرا بازتاب موفقیت این عملیات‌ها قوی‌تر خواهد بود، علاوه بر اینکه حجم ضربه امنیتی عملیات تونل آزادی اسرای فلسطین به یک افتخار ملی در کرانه باختری مبدل شده است.

البطش گفت: ساختار ملی مقاومت فلسطین در کرانه باختری در حال رشد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتفاضه در کرانه باختری خالد البطش نبرد سیف القدس کرانه باختری نبرد سیف القدس جهاد اسلامی فلسطینی ها عملیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه النشره، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: سلاحی که ما در اختیار داریم برای نمایش دادن نیست بلکه برای جبهه و جنگ و دفاع از سرزمین و ملت ما و یاری مظلومان در فلسطین وغزه است.

وی به ستمی اشاره کرد که بر فلسطین و فلسطنیان در حال حاضر روا داشته می‌شود و گفت: فلسطینیان و ساکنان غزه طی هفت ماه گذشته در معرض ظلمی قرار دارند که در صد سال اخیر بی سابقه است. ما از ابتدا جنگ غزه یاور مظلوم و دشمن ظالم بوده‌ایم. ما شهدایی در این راه داده‌ایم. این موضوعی دینی، انسانی و اخلاقی با ابعاد مختلف است و هرآنکه در برابر این دشمن بایستد و شهید شود در راه خدا به شهادت رسیده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: در حال حاضر ظالمان در دنیا حاکم هستند و بر همه اوضاع مسلط هستند و زشتی و پلیدی را ترویج می‌دهند.

وی ضمن تاکید بر تداوم رویارویی با اشغالگران، سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار زنان و کودکان در غزه را به شدت محکوم کرد.

صفی الدین گفت: روزانه صد‌ها نفر که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، شهید می‌شوند و وجدان جهانی در خواب و سکوت به سر می‌برد. شعار‌های حقوق بشری که گوش فلک را پر کرده‌اند، کجاست؟ تفاوتی میان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نیست و هر دو بر کشتار و کوچاندن ساکنان غزه توافق دارند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله به واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ایران را کشوری مقتدر دانست که حمایت گسترده‌ای از مقاومت و فلسطین دارد.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد مقاومتی در فلسطین، در لبنان و در منطقه دست برنمی‌داریم و این رویکرد و ضربات دردناک تا زمان زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت. هر آنکه به دنبال شکست مقاومت لبنان است، در توهم به سر می‌برد. ما از تمام توان تسلیحاتی خود استفاده نکرده‌ایم و آماده مقابله با هر تجاوزی هستیم.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری