Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پارسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی سراوان با زیر بنای ۱۷ هزار و ۷۵۰ متر مربع، مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان های هامون و نیمروز مجموعا با زیر بنای ۲ هزار متر مربع و همچنین اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل با زیر بنای ۳۳۲ متر مربع از مهمترین پروژه های ساخته شده این مدت استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ساختمان فرمانداری شهرستان های میرجاوه و نیمروز مجموعا با زیر بنای هر یک هزار و ۵۰۰ مربع نیز در ۶ ماه نخست سالجاری توسط این اداره کل احداث و آماده بهره برداری شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل  راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زیربنای کلی ۶ پروژه احداث شده ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی استان توسط این اداره کل در مدت مذکور ۲۳ هزار و ۸۲ متر مربع بوده است که بسیاری از آنها سالیان متمادی نیمه تمام مانده بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت تکمیل و آماده بهره برداری شد.

پارسی خاطر نشان کرد: همچنین در حال حاضر ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با پیشرفت فیزیکی متوسط بین ۴۰ تا ۸۰ درصد و با اعتباری افزون‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان توسط این اداره کل در حال احداث است.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بیمارستان زاهدان شهرسازی زیر بنای متر مربع اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ این مجموعه در ساخت بزرگراه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، عطاء اله اکبری ظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برنامه اجرایی سال 1402 این اداره‌کل در حوزه ساخت راه‌ها هم از نظر اعتبار و هم از نظر عملکردی 100 درصد اجرایی شده، اظهار داشت: این اداره‌کل از مجموع 150 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سال جاری بیش از 70 کیلومتر آن را به بهره‌برداری برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته حدود 75 کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار دو هزار و 270 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره‌کل از مرز یک هزار میلیارد تومان فراتر رفته اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی استان را به پایان برسانیم.

اکبری گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه بزرگراه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره‌کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • تداوم رگبارهای بهاری در سیستان و بلوچستان
  • دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ برای اراضی دولتی سیستان و بلوچستان