Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، اولین اکران جهانی جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست» در لندن، به صورت زنده از فیس‌بوک پخش می‌شود.

امروز سه شنبه (۲۸ سپتامبر) فرش قرمز اولین اکران بیست و پنجمین فیلم جیمز باند که در رویال آلبرت هال لندن برگزار می‌شود، از طریق پلتفرم این رسانه اجتماعی قابل تماشا کردن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از ۵:۳۰ تا ۷ به وقت لندن برگزار می‌شود و کلارا آمفو میزبان برنامه است.

در «زمانی برای مردن نیست» دنیل کریگ برای آخرین بار در نقش جیمز باند بازی کرده است. رامی مالک، لئا سدو، لاشانا لینچ، بن ویشاو و نائومی هریس دیگر بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود روی فرش قرمز حضور داشته باشند. شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون نیز همراه شاهزاده چارلز و همسرش در مراسم خواهند بود. شماری از اعضای کادر درمان و نیروهای مسلح هم در مراسم حضور دارند.

نمایش این فیلم جیمز باند برای صنعت فیلم بریتانیا بسیار با اهمیت است. این فیلم قرار بود آوریل ۲۰۲۰ اکران شود که شیوع کرونا شروع شد و تاریخ فیلم را تا نوامبر ۲۰۲۰ به تعویق انداخت و بعد دوباره به آوریل ۲۰۲۱ موکول شد. در ژانویه اعلام شد نمایش فیلم تا اکتبر هم ممکن نیست. سرانجام این تاریخ آخری تثبیت شد و اکنون در آخرین روزهای سپتامبر پیش نمایش فیلم انجام می‌شود تا فیلم در اکتبر راهی سینماها شود.

فیلم اکرانش را از جمعه (۳۰ سپتامبر) در بریتانیا و از ۸ اکتبر در آمریکا شروع می‌کند.

دیروز تهیه کنندگان جیمز باند در مصاحبه‌ای اعلام کردند انتخاب جایگزین دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند تا فرارسیدن سال ۲۰۲۲ انجام نمی‌شود. باربارا بروکولی در پاسخ به اینکه آیا جایگزین دنیل کریگ تعیین شده جواب منفی داد و گفت ما هنوز درباره‌اش فکر هم نکرده‌ایم. الان وقت این است که زمان کافی برای تجلیل از دنیل کریگ داشته باشیم و سال آینده شروع به فکر کردن درباره آنچه مربوط به آینده هست خواهیم کرد.

کد خبر 5315008

منبع: مهر

کلیدواژه: جیمز باند دنیل کریگ سینمای بریتانیا اربعین 1400 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس تئاتر ایران حسینیه مهر برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان دفاع مقدس محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شبکه دو سیما حوزه هنری سینمای مستند جیمز باند دنیل کریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح عفاف و حجاب در سالن اجتماعات شهدای فراجا گفت: جوانان و خون‌های زیادی برای اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است بنابراین همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در کنار هم با همدلی و همراهی این پدیده شوم را جمع کنند.
آیت الله رسول فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه کشف حجاب جرم است، گفت: کسی که کشف حجاب می‌کند باید برابر قانون با وی برخورد شود.
وی با تاکید بر انجام کار‌های فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با پدیده بی‌حجابی از تمامی متولیان و تلاشگران عرصه عفاف و حجاب قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم