Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر قزاقستان قرار گرفت و با قبول شکست ۲ – ۳ برابر این حریف، از گردونه رقابت‌های جام جهانی حذف شد.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال نخستین عضو فدراسیون بود که به صورت رسمی به حذف تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که باید ریشه این موضوع را در سال‌های گذشته جستجو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرانی فر گفت: برای نتیجه گیری در جام جهانی باید حداقل از دو سال پیش خیلی کارها انجام می‌شد. انصافاً در این چند ماه کارهای ساختاری و پشتیبانی تیم در سطح بالایی بود.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از روز سه شنبه (امروز) جلسه آسیب شناسی می‌گذاریم و تمام جوانب این اتفاق را بررسی می‌کنیم.

کامرانی فر به نقش باشگاه‌ها هم در توسعه فوتسال اشاره کرد و گفت: باید باشگاه‌ها و زیرساخت‌ها درست شود. با برنامه فدراسیون، زیرساختها درست می‌شود و اتفاقات خوبی می‌افتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی 2021 فوتسال جام جهانی فوتسال حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • معرفی میزبانان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی