Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@18:47:33 GMT

بازسازی خط حمله با برزیلی‌ها

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۸۱۴۵

بازسازی خط حمله با برزیلی‌ها

بسیاری از منتقدان بر این باور بودند با توجه به شرایطی که در روزهای پایانی مدیریت احمد مددی در باشگاه استقلال برای فرهاد مجیدی رقم خورد با حضور مدیرعامل جدید جایگاه سرمربی استقلال به خطر بیفتد و فرهاد مجیدی برای ماندن روی نیمکت استقلال با چالشی جدی روبه‌رو شود، اما ملاقات شبانه سرمربی آبی‌ها با مصطفی آجورلو دستاورد شیرینی را برای فرهاد به‌دنبال داشت تاحدی‌که وی با پیشنهاد تمدید قرارداد سه فصل روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار خبر توافق شبانه مصطفی آجورلو با فرهاد مجیدی برای ادامه همکاری این مربی در سه فصل پیش‌رو، مقدمات تقویت استقلال نیز فراهم شد، به گونه‌ای که مصطفی آجورلو خطاب به فرهاد مجیدی گفت در اسرع وقت فهرست بازیکنان مورد نیاز خود را به مدیریت باشگاه اعلام کند.

هرچند تا این لحظه هنوز به نام بازیکنان مورد نظر مجیدی در رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اشاره‌ای نشده، اما گفته می‌شود سرمربی آبی‌ها علاقه‌مند به جذب میلاد جهانی، ساکی، روزبه چشمی و کی‌روش استنلی است.

از چشمی تا مهاجمان خارجی

روزبه چشمی در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و آخرین قراردادش با ام صلال قطر تا یکم جولای اعتبار داشت. او مدت‌هاست که می‌خواهد به استقلال برگردد.

کی روش پس از مذاکره با پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و باید دید در مذاکره با استقلال تخفیف می‌دهد یا اصلاً مجیدی روی مهاجم خارجی دیگری سرمایه‌گذاری می‌کند؟ مجیدی به شرطی اجازه فروش مهدی قایدی را صادر کرد که دو مهاجم سطح بالا به جای وی جذب شود.

با توجه به تقویم لیگ برتر مهاجمان تراز اول داخلی، تیم خود را انتخاب کرده‌اند. با این اوصاف مجیدی ناچار است به دنبال مهاجم خارجی برود. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد فرهاد پس از هماهنگی با آجورلو از گابریل پین درخواست کرده دو بازیکن خارجی ایده آل را به استقلال معرفی کند تا آن‌ها به جمع بازیکنان فعلی ملحق شوند.گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است که استقلال با دو مهاجم برزیلی در حال مذاکره است. از طرفی این ریسک وجود دارد که مهاجمان خارجی نتوانند خود را با  شرایط لیگ برتر ایران و استقلال منطبق کنند. همچنین نباید فراموش کرد انتقال پول به حساب بازیکنان خارجی برای باشگاه‌های ایرانی دشوار است. از سوی دیگر با توجه به شرایط ارزی هم نمی‌توان مهاجم گران قیمت خرید.

قلم قرمز روی آبی‌های سابق

همزمان با این گمانه زنی‌ها برخی مدعی شدند بدون تردید با به وجود آمدن فضای جدید احتمال حضور بازیکنانی که به واسطه اختلاف با مددی از جمع آبی‌ها جدا شده بودند نیز وجود دارد اما فرهاد مجیدی خیلی زود قاعده بازی را به هم ریخت و به نزدیکانش گفت تمایلی به حضور رشید مظاهری در ترکیب استقلال ندارد و در خصوص فرشید اسماعیلی نیز داستان به همین ترتیب است! این در حالی است که رشید مظاهری که فصل گذشته یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ بود و کلین شیت‌های زیادی را در دروازه استقلال ثبت کرد، برای فصل جدید قرارداد یا توافقی با تیم‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصطفی آجورلو تیم استقلال فرهاد مجیدی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟

استقلال برای حفظ صدرنشینی، شگفتی‌ساز لیگ برتر بیست و سوم را پیش رو دارد...

طرفداری | تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی از شمس آذر پذیرایی می‌کند.

تنها تقابل تاریخ دو تیم به بازی رفت نیم‌فصل اول لیگ برتر بیست و سوم برمی‌گردد؛ جایی که تیم تازه صعود کرده شمس آذر موفق شد استقلال را متوقف کند. شاگردان سعید دقیقی یکی از شگفتی‌سازان فصل جاری کنار ملوان بوده‌اند. شمس آذر در حال حاضر بالاتر از تیم‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد خوزستان در رتبه هفتم جدول قرار دارد. از سوی دیگر استقلال برای حفظ صدرنشینی فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کند، چرا که پرسپولیس رقیب سنتی را در یک امتیازی خود می‌بیند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: استقلال - شمس آذر

تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403؛ ساعت 18:00

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: وحید کاظمی | کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف | ناظر: حسن کامرانی فر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد