Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خریدهای جدید پرسپولیس بازیکنان خوبی هستند و عیارشان مقابل الهلال مشخص می‌شود.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با دیدار پرسپولیس با الهلال عربستان اظهار داشت: قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان به یک رقیب سنتی افتاد. ما الهلال را یک بار دهه ۶۰ در تهران برده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل سه بار ایران این تیم را در ایران برده است. این تیم یک رقیب سنتی برای ما در غرب آسیا محسوب می‌شود.

وی افزود: الوحده و النصر رقیب سرسختی برای ما نبودند، از بابت اینکه قرعه‌مان با الهلال افتاد خوشحالم چراکه  شاهد یک فینال زودرس بین دو تیم ابر قدرت آسیا خواهیم بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم جبران مافات کنیم و شکستی که استقلال برابر این تیم داشت جبران شود. الهلال دروازه‌بان خوبی دارد و هافبک و فورواردهایش هم خوب‌ هستند. ما نیز می‌توانیم از مهاجمان خودمان به خوبی استفاده کنم.

فنونی‌زاده افزود: بازی در خاک عربستان است و بازیکنان نباید بی‌مهابا کار کنند. شاید مقداری تماشاچی عربستانی هم بیاید به خاطر همین کار سخت می‌شود. 

وی در رابطه با بازیکنان خارجی گفت: ما به بازیکنان خارجی نیازی نداریم و بازیکنان خودمان خوب هستند. اگر بازیکن خارجی بیاوریم ترابی، عبدی یا عالیشاه باید بیرون از زمین باشند. چرا اگر یکی مانند بشار رسن باشد حضور بازیکن خارجی الزامی است وگرنه احتاجی نیست. بازیکنان خارجی هم بدهی مالی ایجاد می‌کنند و باعث بسته شدن پنجره می‌شوند. بچه‌های خودمان خوب و باکیفیت هستند تیم امید هم هست نیاز به بازیکنان خارجی نداریم.

وی در رابطه با اینکه خریدهای جددی پرسپولیس خوب هستند یا نه گفت: بازیکنان مورد نظرشان را جذب کردند. بازیکنان خوبی هستند. اما از روی بازی با استثقلال تاجیکستان خیلی نمی‌توان فهمید و عیارشان با الهلال مشخص می‌شود.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: زمان‌های قدیم که ۳ تا جام می‌گرفتیم هیئت مدیره نداشتیم و همه چیز بر عهده و به دست علی پروین بود و خوب هم اجرا می‌شد. از وقتی هیئت مدیره آمده است شکل خوبی به خود گرفته است. زمان سمیعی بچه‌ها دغدغه مالی نداشتند. هر فردی که روی کار می‌آید فرقی نمی‌کند فقط باید دغدغه مالی بچه‌ها را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: دو پرسپولیسی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: مرتضی فنونی‌زاده پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مرتضی فنونی زاده پرسپولیس بازیکنان خارجی فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران

تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده، اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.
او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.
از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند، اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نام‌هایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

منبع: ورزش سه

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!