Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@09:38:45 GMT

کشف 60 قبضه کلت کمری در قصرشیرین

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۸۳۴۸

کشف 60 قبضه کلت کمری در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "قصرشیرین" مبنی بر ورود یک محموله اسلحه قاچاق از مرزها به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری اسلحه های قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده 60 قبضه کلت کمری، 80 قبضه خشاب و یک دستگاه دوربین دید در شب کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به شناسایی اعضای باند، از تلاش برای دستگیری آن ها خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات جزو اصلی ترین برنامه های پلیس کرمانشاه به شمار می رود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه کشف قاچاق کلت کمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری خشکبار در انباری در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۵۵ تن انواع خشکبار شامل: بادام زمینی ، تخمه ،گردو ، بادام هندی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خشکبار مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و انبار فوق پلمب شد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه