Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توئیتری رادیو النور نیجریه در توئیتی اعلام کرد، حمله عناصر مسلح ناشناس به پایگاه نظامی دورافتاده‌ای در ایالت سوکوتو در شمال غرب نیجریه ۲۲ نظامی را به کام مرگ کشاند.

هنوز گروهی مسئولیت این حمله مرگبار را برعهده نگرفته است.

هفته گذشته نیز حمله عناصر مسلح ناشناس به یک پایگاهی نظامی در شمال غرب نیجریه ۱۲ نفر از نظامیان این کشور کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته نیز در حمله‌ای که گفته می‌شود کار گروه تروریستی داعش بوده، ۱۷ نظامی و یک نیروی امدادی نیجریه در شمال این کشور آفریقایی کشته شدند.

استان‌های شمالی نیجریه طی ماه‌های اخیر، مشغول دست و پنجه نرم کردن با آدم ربایانی هستند که با حمله به روستا‌های استان‌های شمالی این کشور، اقدام به باج خواهی می‌کنند؛ پدیده‌ای که ظاهراً نیرو‌های نظامی و امنیتی نیجریه نیز تاکنون قادر به کنترل و مقابله با آن نبوده‌اند.

هفته گذشته نیز، گروهی از مردان مسلح در نیجریه با حمله به روستای کِکه استان کادونا واقع شمال این کشور، دستکم ۱۸ نفر از روستایی‌ها از جمله ۷ کودک را ربودند.

در جریان تشدید موج آدم ربایی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیجریه، «مالام سلیمان کِکه» از رهبران مردمی روستای ککه روز ۱۶ شهریور ماه با شرکت در یک تظاهرات ضد دولتی در کادونا که در اعتراض به آدم ربایی‌های اخیر در روستا‌های این استان تشکیل شده بود، در خصوص حادثه اخیر گفت که مردان مسلح نیمه شب با موتور سیکلت‌های خود وارد روستا شده و با حمله به خانه‌ها، کودکان و والدین آن‌ها را ربوده و با خود بردند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه هنوز تماسی از جانب آدم ربایان برای دریافت مبلغی در ازای آزادی افراد ربوده شده از روستاییان گرفته نشده، گفت که این وضعیت برای روستاییان غیر قابل تحمل و وحشتناک است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله مسلحانه نظامیان نیجریه گروه تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن

منابع خبری از حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  جنگنده های آمریکایی و انگلیسی، منطقه ای در استان صعده یمن را بمباران کردند.

بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومتحمله مشترک آمریکا و انگلیس به پایتخت یمن

بر اساس گزارش رسانه های یمنی، جنگنده های آمریکا و  انگلیس امروز به منطقه القطینات در بخش مرزی باقم در شمال استان صعده یمن حمله کردند.

تجاوزات آمریکا و انگلیس به خاک یمن در حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می شود، چرا که نیروهای مسلح یمن در پاسخ به جنایات و تجاوزات مستمر این رژیم  علیه مردم مظلوم غزه، کشتی های رژیم اشغالگر و تمام کشتی های مرتبط با آن را در دریای سرخ و دریای عرب و تنگه باب المندب هدف قرار می دهد تا این رژیم وادار به توقف تجاوزات و پایان محاصره غزه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ شنیدنی یک جامعه شناس به افرادی که فکر می‌کنند «حمله نظامی» هم راه‌حلی برای بهبود شرایط است!
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد