Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کبری رفیعی» امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت جوی کشور افزود: امروز در مناطقی از استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی باران پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می شود که از روز گذشته کمتر است.

وی ادامه‌داد: روزهای پایان هفته بر شدت بارش‌ها در این مناطق افزوده می‌شود و گستره بارش‌ها روز جمعه و شنبه است که شمال خراسان شمالی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستان و مازندران را هم در بر می‌گیرد.

به گفته رفیعی، روزهای پنجشنبه و جمعه همچنین رگبارهای پراکنده در آذربایجان غربی و در جنوب سیستان و بلوچستان همراه با وزش باد موقت انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جمعه و شنبه دریای خزر مواج است و  دمای هوا از فردا تا اوایل هفته آینده به‌طور محسوسی در نوار شمالی کاهش می‌یابد که در شمال شرق کشور بین هفت تا ۱۰ درجه خواهد بود.

به گفته وی، بادهای شدید در شرق کشور تا پایان هفته ادامه دارد و شمال سیستان و بلوچستان باد شدیدی را خواهد داشت.

رفیعی بیان‌داشت: روزهای شنبه و یکشنبه در نوار ساحلی سیستان و بلوچستان رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود و دریای عمان مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: دمای هوا در تهران خنک شده و به ۳۰ درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است.

برچسب‌ها کبری رفیعی رعد و برق وضعيت هوا مازندران بارش باران خراسان شمالی گلستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبری رفیعی رعد و برق وضعيت هوا کبری رفیعی رعد و برق وضعيت هوا مازندران بارش باران خراسان شمالی گلستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ ویرانگر در پاکستان/ شمار قربانیان به ۸۷ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، براساس اعلام مقامات سازمان ملی مدیریت بحران پاکستان، شمار قربانیان بارندگی‌های هفته اخیر در این کشور به ۸۷ نفر افزایش یافته است و بیش از ۸۰ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

براساس اعلام این نهاد، بارندگی شدید ۲ هزار و ۷۱۵ خانه را در سراسر پاکستان تخریب کرده است و بیشتر قربانیان به دلیل فروریختن ساختمان جان خود را از دست داده یا مصدوم شده‌اند. شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان، خواستار تسریع کمک‌رسانی نهادهای مربوطه به مناطق سیل‌زده شد.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارندگی‌ها در پاکستان تا ۲۲ آوریل (دوشنبه) ادامه خواهد داشت و رانش زمین و سیلاب احتمالاً در دوره دوم بارندگی یعنی ۲۵ تا ۲۹ آوریل رخ خواهد داد.

افغانستان نیز در حال تجربه کردن بحرانی مشابه است. براساس اعلام رسانه‌ها، بارندگی شدید و جاری شدن سیل در ۲۳ ولایت این کشور، به جان باختن حدود ۷۰ نفر و مصدوم شدن بیش از ۵۰ تن منجر شده است.

کد خبر 6083481

دیگر خبرها

  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • اوج بارندگی در این شهرها و استان ها در این هفته | روزهای پربارش در انتظار کشور
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • بارندگی در اکثر مناطق کشور تا پایان هفته
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تداوم بارندگی‌ ویرانگر در پاکستان/ شمار قربانیان به ۸۷ نفر رسید