Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مجلات به چهار گروه «الف، ب، ج و د» تقسیم شده‌اند، همچنین در راستای حمایت از مجلات آی اس آی (ISI) و علمی-پژوهشی داخلی فناوری نانو، دو گروه «ه» و «و» نیز به لیست مجلات منتخب اضافه شد.

مبلغ حمایت مقالات منتشر شده در مجلات منتخب بر اساس گروه آن‌ها، به شرح جدول زیر است:

گروه الف: ۵۰۰ میلیون ریال، گروه ب: ۱۲۰ میلیون ریال، گروه ج: ۶۰ میلیون ریال، گروه د: ۲۵ میلیون ریال، گروه ه: ۱۵ میلیون ریال و گروه و: ۱۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست نشریات منتخب و جزئیات آیین‌نامه حمایت از انتشار مقالات در نشریات منتخب فناوری نانو را می‌توان  از https://nano.ir/page/۱/۵۴۲۲/۱۲ مشاهده کرد.

تغییرات این آیین‌نامه برای مقالات منتشرشده از ابتدای سال ۲۰۲۲ بوده و از ابتدای این سال اجرا خواهد شد، علاقه مندان در صورت وجود سوال و یا برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ایمیل hrdc@nano.ir مکاتبه کنند.

برچسب‌ها بسته حمایتی ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو بسته حمایتی ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو فناوری فناوری نانو میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی نانو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ستاد نانو اعلام كرد: مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف آموزش و رقابت در حوزه فناوری‌ نانو برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان ۱۴۰۳ در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، برای شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد رقابتی، از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. داوطلبان از طریق نهاد‌های ترویجی نانو در دانشگاه‌ها و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو امکان ثبت‌نام در مسابقه را دارند.

تعداد ثبت‌نام کنندگان سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳، به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسیده است که این تعداد داوطلب از مجموع ۴۶ نهاد ترویجی دانشگاهی و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

 مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ بوده که انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به ادوار گذشته مسابقه ملی فناوری نانو افزایش داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی نانو
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های
  • ایجاد نانوپوشش روی محصولات آشپزخانه