Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی رضا خیری در دیدار با صمدپور، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های پلیس در حفظ و حراست از عرصه‌های زیست محیطی نقش به سزایی دارد و به همین منظور بر اهمیت همکاری بین این دو ارگان تاکید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاری‌های مجموعه پلیس با یگان حفاظت محیط زیست  نقش مهمی در حفظ محیط زیست و تنوع زیستی استان، از جمله مقابله با پدیده زنده‌گیری، انتقال و خروج گونه‌های حیات وحش و پرندگان شکاری توسط افراد سودجو و متخلف دارد، لذا انتظار می‌رود در این فصل، با شکارچیان متخلف برخورد جدی انجام شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی ابراز امیدواری کرد با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان، با همکاری بیشتر پلیس پیشگیری و یگان حفاظت این اداره کل با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان، با همکاری بیشتر پلیس پیشگیری و یگان حفاظت این اداره کل شاهد کاهش هرگونه تخلف احتمالی از جمله شکار و صید، تخریب محیط زیست در استان باشیم.

سرهنگ حسین صمدپور، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی نیز گفت: دستورالعمل پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی استان به عوامل اجرایی ناجا از جمله ایستگاه‌های بازرسی، پلیس راهور، پلیس راه، پلیس فرودگاه و راه آهن در مقابله با انتقال و خروج غیرقانونی حیات وحش ابلاغ شده است و انتظار داریم همکاری‌های این دو نهاد با هدف پیشگیری و جلوگیری از بروز جرایم زیست محیطی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنده گیری صید حیات وحش آذربایجان غربی پیشگیری انقراض آذربایجان غربی پلیس پیشگیری یگان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار نوروزی ، دکتر سعید شهند گزارشی اجمالی از  فعالیت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان در سال 1402 را ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد تا با افزایش همکاری و تعاملات ، اداره کل حفاظت محیط زیست با همت و اراده مضاعف در سال جدید در مسیر  انجام وظایف و رسالت خود  گام بردارد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان