Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده همدان- سوباشی راننده این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

او بیان کرد: ساعت هفت صبح امروز در کیلومتر ۱۲ مسیر سوباشی کبودراهنگ خودروی «تیبا» بر اثر خواب آلودگی راننده ابتدا با گاردریل برخورد کرد و سپس واژگون شد که راننده این وسیله نقلیه به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راه استان همدان  اضافه کرد: محور کبودراهنگ - سوباشی به طول ۳۵ کیلومتر یکی از مسیر‌های حادثه خیز استان همدان به شمار می‌رود به گونه‌ای که آمار سوانح در این جاده سه برابر شده و در نیمه نخست امسال ۱۰ تن در سوانح جاده‌ای این مسیر جان باختند.

عزیزی گفت: در حالیکه این جاده غیراستاندارد ظرفیت خودرو‌های بومی را نیز ندارد با وصل شدن جاده کردستان- بیجار به این مسیر، تعداد زیادی از رانندگان کردستان و آذربایجان غربی به علت نزدیکی راه از این مسیر برای عزیمت به تهران استفاده می‌کنند.

او  اظهار داشت: عمده سوانح فوتی این مسیر دسته جمعی و به علت خواب آلودگی رخ می‌دهد چرا که در وسط مسیر استان‌های غربی به تهران قرار گرفته و افرادی پس از حرکت از مبدا و چند ساعت رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی وارد جاده‌های این استان می‌شوند.

۱۳۱ نفر در ۱۱۹ فقره سانحه جاده‌ای این استان در پنج ماهه ابتدای امسال جان باختند که هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه واژگونی خودرو تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن گفت: در پی برخورد رخ به رخ پژو و کامیونت ایسوزو در محور بروجن به خوزستان حوالی روستای گدارکبک ۲ نفر جان باخت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی افزود: مصدومان حادثه پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • پاکسازی حریم جاده همدان - کبودراهنگ از زباله
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت